ReGaiN Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har skiftet til amerikansk dns men finner ikke netflix app, noen som vet hvordan man finner denne, eller hvorfor jeg ikke får den opp? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det nytter ikke å skifte DNS. Du må kjøre nett-tilkoblingen gjennom en amerikansk proxy. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Har lest flere steder at det bare skal gå ann å skifte dns til en amerikans en. Bruker http://www.unblock-us.com/ Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 For å få lastet ned appen må du lage deg en amerikansk xbox live konto også. Dette gjøres på vanlig måte, med epost som er registeret i US samt jetcarrier adresse. Deretter logger du deg inn med den, da får du 'tilgang' til xbox live us og kan laste ned appen. Deretter tror jeg netflix appen vil virke i og med du har skiftet dns via unblock us. Alle kontoer på konsollen har tilgang til det en har lastet ned, ergo vil det virke å starte netflix appen med din norske GT. Rapporter tilbake om hvordan dette virker. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skal virke for jeg har en norsk bud som ser filmer på netflix hele tiden innlogget på xbox live Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Det funka fett TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå