hwlars Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 jeg lurer på som er det beste klokkeprogram til Sapphire 9700np? Håper på MANGE svar Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Rivatuner er av mange regnet som det beste. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Rivatuner er av mange regnet som det beste. Nå er jo RT primært laget for NVIDIA-baserte kort, og utvikleren (Aleksey Nicolaychuk AkA Unwinder) har gått ut og sagt at han ikke vil videreføre den enkle (kun overklokking, ikke tweaking) ATI-støtten i RT, da han har fått et GFFX til disposisjon. Er enig at RT er noe av det beste innenfor tweake/overklokkings-programmer for NVIDIA-kort, brukte kun RT med mitt forrige skjermkort, et GF4 Ti4400. Jeg ville heller ha satset på Rage3DTweak, som i tillegg til en meget bra overklokkingsmodul også har muligheter for mange forskjellige innstillinger ("tweaks"). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Vet dere om noen webshops som fortsatt har inne 9700 nonpro? Finner det ikke på noen av mine "faste". Bare 9700pro som er 1000 kr dyrere... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 powerstrip er ett flott lite program, har kanskje ikkje så mange muligheter som rage, men foretrekker likvel dette programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå