JohnsonJr Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Den stasjonære pcen min begynner å bli ganske utdatert så lurer jeg på om jeg bare skal droppe hele greia og spare til en gaming laptop. Jeg har ikke brukt så mye tid på det enda, og det er fortsatt bare en ide. Det som skal prioriteres er cpu skjermkort og ram. Jeg bryr meg ikke om ting som batteri, utseenet. Har/kan kjøpe ekstern harddisk når det kommer til musikk og film. Kommer ikke til å kjøpe med det første, så prisen kan være ganske høy(helst under 12 000). Jeg forventer at den skal vare 3-4 år (hvertfall). Ville satt pris på linker eller reviews og slikt. Bare å komme med tips eller veiledning. Er Bf3 på ultra for mye å be om? http://computers.toptenreviews.com/gaming-laptops/ibuypower-inc/battalion-101-x7200-review.html Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kravene dine er totalt urealistiske. En laptop til 20 000 vil ikke takle BF3 på Ultra En laptop til 20 000 vil ikke takle spill om 3-4 år Multicom P170, 15 000 kr Denne vil takle BF3 på high. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Kravene dine er totalt urealistiske. En laptop til 20 000 vil ikke takle BF3 på Ultra En laptop til 20 000 vil ikke takle spill om 3-4 år Multicom P170, 15 000 kr Denne vil takle BF3 på high. takk, jeg skjønner at dette kanskje er litt utenfor min prisklasse så kanskje jeg bare skal holde meg til stasjonær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå