BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Da er det din holdning det er noe galt med, hvis du ikke har dyppet pikken i ei kjerring som nettopp har vært ferdig med å ha seg med en annen, og det du egentlig trodde var fittesaft egentlig var mannejuice fra forrige besøk.. Og det er heller færre kvinner som faktisk har seg med flere på samme natt. Så opplys meg, hva er det du synes er så kvalmt med dem? For det er ingenting fysisk, i.o.m at man faktisk blir REN. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hvor mange av de som forguder jomfrudommen sin her er ufrivillig jomfru men har på sett og vis overbevist seg selv at det er det "eneste riktige valget"? Det skjer ingenting magisk med kroppen (og/eller sjelen for de som måtte tro på det) bare fordi du har sex. Fokuset i denne tråden heller klart mot hva som er så fantastisk med å være jomfru, og ingenting på det man potensielt vil tilegne seg av kunnskap og erfaring etter å ha hatt sex. Første gang er for mange forbundet med flauser, skam og liknende. Hvorfor? Fordi mangel på erfaring med å være intim med et annet menneske gjør det til en uvant og stresset situasjon. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hadde sex første gong når eg var 18, vart ikkje rare greiene, men ville bli ferdig med det. Andre gong i februar i år, det var mykje mykje bedre enn første gong. Så tredje gong no ei veke før eg vart 21, det var heller ikkje rare greiene. Da skal det nemnast at første og tredje gong vart "med sånne som kan det", så eg fekk ikkje tatt meg tid og det gjekk fort. Følte begge gongane at om det her liksom skulle vere det alle pratar om, så er det jaggu oppskrytt. Mens andre gongen gjekk alt roleg for seg og me hadde ei hyggeleg stund som eg tenker på no og da. Så, det å vere jomfru vil eg sei er heilt greitt, det betyr berre at du ikkje har funne nokon å dele tida med. Sex er noko oppskrytt vil eg sei, men om ein gjer det med nokon ein føler seg trygge på så blir det mykje bedre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Da er det din holdning det er noe galt med, hvis du ikke har dyppet pikken i ei kjerring som nettopp har vært ferdig med å ha seg med en annen, og det du egentlig trodde var fittesaft egentlig var mannejuice fra forrige besøk.. Og det er heller færre kvinner som faktisk har seg med flere på samme natt. Så opplys meg, hva er det du synes er så kvalmt med dem? For det er ingenting fysisk, i.o.m at man faktisk blir REN. Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Du svarte fremdeles ikke på spørsmålet. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Spørsmålet er hvorfor du synes det er kvalmt. Har du hatt dårlige erfaringer med slike jenter? Oppvokst i en familie med "gode" verdier? Greit om man utdyper litt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Spørsmålet er hvorfor du synes det er kvalmt. Har du hatt dårlige erfaringer med slike jenter? Oppvokst i en familie med "gode" verdier? Greit om man utdyper litt Oppvokst i en familie med gode verdier, ja. Altså ikke religiøse, men gode. Mine barn skal helst ikke være "uhell", og helst vokse opp med begge foreldrene sammen. Og jenta mi ei som er ansvarlig nok til at jeg liker henne. Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Spørsmålet er hvorfor du synes det er kvalmt. Har du hatt dårlige erfaringer med slike jenter? Oppvokst i en familie med "gode" verdier? Greit om man utdyper litt Oppvokst i en familie med gode verdier, ja. Altså ikke religiøse, men gode. Mine barn skal helst ikke være "uhell", og helst vokse opp med begge foreldrene sammen. Og jenta mi ei som er ansvarlig nok til at jeg liker henne. Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Kondomer, p-piller og til nøds angrepiller eksisterer tydeligvis ikke i din verden 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det er din påstand. Jeg synes bare det er kvalmt med de som har hatt en rekke partnere, viser at du har problemer med å holde deg til en. Ikke noe for meg.. Om det nå er en de har vært sammen med over tid så er det en annen sak Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Spørsmålet er hvorfor du synes det er kvalmt. Har du hatt dårlige erfaringer med slike jenter? Oppvokst i en familie med "gode" verdier? Greit om man utdyper litt Oppvokst i en familie med gode verdier, ja. Altså ikke religiøse, men gode. Mine barn skal helst ikke være "uhell", og helst vokse opp med begge foreldrene sammen. Og jenta mi ei som er ansvarlig nok til at jeg liker henne. Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Kondomer, p-piller og til nøds angrepiller eksisterer tydeligvis ikke i din verden Joda,, de gjør da det. Men man holder seg i min verden til en partner man er glad i likevel og faktisk stoler fullt og helt på, uansett prevensjon. Løse jenter = nei takk. Løse menn = ikke mitt problem. Anonym poster: 36a69f78d2edd92105feb3343ac59088 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg