Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syntes dere om å være jomfru?


N*

Anbefalte innlegg

Det er ikke bra å være jomfru. Du klarer ikke lyve på deg mange ligg for ei dame, da hun merker at du suger i senga. Du har dermed dårlig sosial status, fordi folk som ikke har mye sex, er folk av lav verdi som ikke klarer å få seg noe. Jo mer sex, jo bedre.

 

Dersom du av overbevisningsgrunner sparer deg, så har du sånn passe verdi hos noen, men det er bare de få i Norge som fremdeles har et latterlig syn på verden og skapelse. Og selv da er det bra å få pult tidlig, men da helst som gift.

Eg synest du har eit latterlig syn på samfunnet og "sosial ranking". Høyrest ut som dine meiningar er henta frå ein amerikansk TV-serie for ungdom.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo noe magisk tiltrekkende med en jente som ikke har gjort det før. Hun har en slags "aura" eller gnist som trukkede jenter ikke har imo. Jeg husker i alle fall hun jenta som gjorde det når hun var 13 og var såååå kul på skolen. i dag røyker hun hasj og driver bare dank på byen og har gjort det med absolutt allleeeeee. :(

Lenke til kommentar

Det er ikke bra å være jomfru. Du klarer ikke lyve på deg mange ligg for ei dame, da hun merker at du suger i senga. Du har dermed dårlig sosial status, fordi folk som ikke har mye sex, er folk av lav verdi som ikke klarer å få seg noe. Jo mer sex, jo bedre.

 

Dersom du av overbevisningsgrunner sparer deg, så har du sånn passe verdi hos noen, men det er bare de få i Norge som fremdeles har et latterlig syn på verden og skapelse. Og selv da er det bra å få pult tidlig, men da helst som gift.

Eg synest du har eit latterlig syn på samfunnet og "sosial ranking".

Hva er det du mener ikke stemmer, da?

 

Høyrest ut som dine meiningar er henta frå ein amerikansk TV-serie for ungdom.

Ser du på sånt trash?

Lenke til kommentar

Det er jo noe magisk tiltrekkende med en jente som ikke har gjort det før. Hun har en slags "aura" eller gnist som trukkede jenter ikke har imo. Jeg husker i alle fall hun jenta som gjorde det når hun var 13 og var såååå kul på skolen. i dag røyker hun hasj og driver bare dank på byen og har gjort det med absolutt allleeeeee. :(

Det finnes jo en mellomting mellom jomfru og ludder da.

 

For meg har det ikke noe å si om hun er jomfru eller ikke, men jeg vil absolutt ikke ha noe seriøst med ei på 23 som har vært i 10+ "seriøse" forhold. Det blir bare rart.

Lenke til kommentar

det begynner og tære på stoltheten og vær jomfru nå ja spesielt når man begynner å nærme seg 30. vet ikke helt hva jeg gjør galt heller det virker som kvinnfolkene bare plutselig mister interessen. innrømmer at i starten var det vel min usikkerhet som gjorde utslaget men det siste året skjønner jeg ingenting. de sier 1 ting og mener noe helt annet. kan trygt si jeg er litt frustrert men faen heller gir ikke opp. det kan hende jeg er litt småkresen for har hatt noen muligheter som jeg ikke har ville tatt fordi jeg ikke er tiltrukket av damene det føles bare helt feil.

Postet av anonym: 2de659a4ba4a975fc04d8c9281538a5a

Lenke til kommentar

Det er ikke bra å være jomfru. Du klarer ikke lyve på deg mange ligg for ei dame, da hun merker at du suger i senga. Du har dermed dårlig sosial status, fordi folk som ikke har mye sex, er folk av lav verdi som ikke klarer å få seg noe. Jo mer sex, jo bedre.

 

Dersom du av overbevisningsgrunner sparer deg, så har du sånn passe verdi hos noen, men det er bare de få i Norge som fremdeles har et latterlig syn på verden og skapelse. Og selv da er det bra å få pult tidlig, men da helst som gift.

 

Hvorfor skulle noen lyve på seg mange ligg til en dame? Når trådstarter sier at han/hun vil finne den "rette", hvorfor har h*n da dårlig sosial status og lav verdi?`Hvordan vet du at h*n bare har "sånn passe" verdi hos noen om h*n velger å spare seg?

 

Jeg får følelse av at du er jomfru, har store sosiale problemer og er en person veldig få liker trynet på. Det du skriver er nemlig latterlig, og ingen andre enn folk med nettopp sosiale problemer kan tro det du skriver. Håper uansett det du skrev var ment som trolling.

Lenke til kommentar

Jeg synes vel egentlig ikke så mye om det i det hele tatt, jeg ser bare ikke vitsen. At andre velger ikke ha sex av ulike grunner involverer jeg meg overhodet ikke i, men jeg ser ingen grunn til at noen som ønsker å ha sex skal gå og pines i sølibat i påvente av "den rette". Han/hun kommer nok på omtrent samme tid som Messias.

Lenke til kommentar

Jeg er 18 år, jomfru og stolt. Jeg er egentlig ansett som en meget kjekk og morsom gutt, så det skorter ikke på selvtilliten. Jeg tenker og føler akkurat som trådstarter; "den rette". Og når jeg sier det betyr det nødvendigis ikke at det MÅ være den rette, men føles som det. Føles som en jente jeg virkelig klæsjer med - en jente som jeg kan se for meg å skulle tilbringe mange, mange år med.

 

Nå har jeg dog også "mistet" nesten to år av ungdomsårene mine pga. sykdom, og det har gitt meg et nytt perspektiv på livet. Jeg skal ikke ha sex før jeg har funnet en jente som føles rett på alle måter. :thumbup:

 

Virgin power!

 

Og når jeg tenker over det - for å tilføye litt mer til 'debatten' her, så tror jeg nok at "det er et must å ha sex snarest mulig" er sagt mer mainstream enn hva sannheten i det innebærer. Jeg tror nok mange sier det bare for å "følge flowen" og ikke tørre å være seg selv, selv om en god del av de sikkert er jomfru eller angrer på den første de hadde sex med. ;)

Endret av Adulf Ordtitter
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er 18 år, jomfru og stolt. Jeg er egentlig ansett som en meget kjekk og morsom gutt, så det skorter ikke på selvtilliten. Jeg tenker og føler akkurat som trådstarter; "den rette". Og når jeg sier det betyr det nødvendigis ikke at det MÅ være den rette, men føles som det. Føles som en jente jeg virkelig klæsjer med - en jente som jeg kan se for meg å skulle tilbringe mange, mange år med.

 

Nå har jeg dog også "mistet" nesten to år av ungdomsårene mine pga. sykdom, og det har gitt meg et nytt perspektiv på livet. Jeg skal ikke ha sex før jeg har funnet en jente som føles rett på alle måter. :thumbup:

 

Virgin power!

Skulle tro det var meg som skrev. Jeg gidder ikke gå rundt å bruke energi på å sjekke og imponere jenter. Jeg er meg selv, og når en jente som jeg liker virkelig dukker opp starter jeg å jobbe. Det er mamnge jenter som virker interessert i å bli kjent med meg når jeg tenker på øyekontakt og hinting. Men en vet gå aldri med disse jentene og hinting så jeg vil ikke sjekke og ligge med noe som bare hinter.

 

Postet av anonym: 167efc4b2ca7a2312bff4ed3b80e88ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller?

 

Jomfrudommen er oppskrytt, sex er fantastisk og bør nytes når anledningen fremtrer seg. Hvis du er så heldig å møte den rette for deg og dele den gleden med han/hun så er jo det kjempebra, det. Men jeg syntes ikke folk skal gå rundt å vente på at akkurat det skjer. Nyt livet og lev i nuet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle tro det var meg som skrev. Jeg gidder ikke gå rundt å bruke energi på å sjekke og imponere jenter. Jeg er meg selv, og når en jente som jeg liker virkelig dukker opp starter jeg å jobbe. Det er mamnge jenter som virker interessert i å bli kjent med meg når jeg tenker på øyekontakt og hinting. Men en vet gå aldri med disse jentene og hinting så jeg vil ikke sjekke og ligge med noe som bare hinter.

 

Postet av anonym: 167efc4b2ca7a2312bff4ed3b80e88ee

Ja. For meg føles det "billig" (altså ovenfor meg selv, ikke generelt sett) å bli sammen med en jente som jeg, av ulike grunner, ikke 'klæsjer' med, men bare liker pga. visse personlige trekk og utseende. Da blir det en slags liten tomhet inni meg, og da vil jeg rett og slett ikke ha sex. Da vet jeg inni meg at det ikke er den rette tiden eller personen.

 

Og når jeg tenker over det er det egentlig ganske nitrist å oppleve hele tiden at hvis du ikke har hatt sex så sier alle og enhver du kjenner "åh man, du må komme deg ut der å pule noen chicks nå" med sånn oppmuntrende tone som om du nettopp skulle ha lært deg hva det var. :!: Men jeg sier det nå rett som det er; jeg har ikke hatt sex, og jeg er på utkikk etter en jente jeg virkelig, virkelig kommer til å falle for. Da kommer den standarde "aaaw - dude, jeg kjenner en jente du hadde digget". Huff, enkelte skjønner det aldri :!:

Endret av Adulf Ordtitter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det bare er positivt å ha dårlige, seksuelle erfaringer som ung. Hvis man først blir seksuelt aktiv i 30-årene kommer man uansett til å gjøre alle feilene som de fleste andre allerede har gjort og lært av i 20-årene.

 

Men nå virker det også som om mange er avhengig av å ha en slags følelsesmessig tilknytning til en person før de kan nyte sex, hvertfall utfra hva de sier. Jeg er helt motsatt; jeg synes det er best uten følelser. Følelser gjør det klamt og komplisert for meg.

 

Selv om det er helt uforståelig for meg, virker det også som om det finnes noen mennesker som er skrudd sammen på en slik måte at de kan være lykkelige uten sex og erotikk overhodet. Jeg hadde en munk som lærer engang som alltid virket svært glad og fornøyd til tross for at han ikke hadde verken sex eller eiendeler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...