N* Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er opp til en selv. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er du kristen eller? Jeez. 8 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Individuelt. Det som føles rett for noen, kan virke helt feil for andre. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Enig med Ginecólogo Necrolamedor, men man vil jo helst slippe å angre på et dårlig ligg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Kva som er best er opp til kvar enkelt, men eg ser ikkje noko problem i å vente. Statistisk sett er ikkje "den rette" alltid den rette uansett, så til slutt kan du ende opp med ein anna person, men det er ditt val. Endret 7. januar 2012 av Zeph 5 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Opp til hver enkelt dette. Et tips er likevel på sin plass: Når du finner den du mener er den rette så ha for guds skyld samleie med personen mange ganger før dere evnt går til det skritt å gifte dere. Er ikke moro å være gift med noen som er elendig i senga. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor bry seg? Det er ikke akkurat slik at noe endrer seg etter at man har debutert seksuelt. Likevel kunne det godt eksistert "knullekurs" for de som ikke ønsker å drite seg ut. Postet av anonym: 920596b55950e567e1a509a233103981 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Synes det er helt OK å være jomfru, og i enkelte tilfeller noe bedårende at man har ventet på ''en rett'', om ikke ''den rette''. Jeg ventet på ''den rette''.. og angrer ikke overhode 4 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) 100% individuelt. Så lenge man ikke på død og liv må gifte seg først, er det å vente på den rette (eller i det minste den man tror er det) like bra som noe annet. Kommer vel litt an på om man anser seksualitet som noe utelukkende fysisk eller om det ligger noe mer bak. Selv heller jeg nok mot det siste, og har ikke hatt noe behov for eller ønske om å ligge rundt. Det interesserer meg bare ikke. Har heller ingenting imot de som ligger med alt som kan krype og gå dersom de liker det. Noen har det fysiske behovet, andre ikke. Ser jo at mange er avhengige av å ha en kjæreste hele tida, selv om de ikke nødvendigvis tror det kommer til å vare, mens andre tar seg god tid. Endret 7. januar 2012 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Den ryker når den ryker. Når det er er for min del likegyldig. 2 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes det er veldig flott når gutter og jenter ikke går til køys med den første og beste. Det viser at de har høyere verdier om seg selv. Og for min del handler det ikke om kristendom i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller? Hvem bryr seg egentlig i 2012? 3 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller? Den rette hva? Skal innrømme at jeg synes sex er noe som tas for lett på av mange, mest pga. sykdom og graviditetsrisiko, men samtidig så ser jeg mange andre som gjør det til mer enn det er. Det er ikke noe magisk eller hellig ved det. Sex mellom mennesker er tilsvarende sex blant andre arter. Vi har naturlige drifter som gjør at vi søker det, vi har mekanismer som gjør at det kan føles godt. Forskjellen er teknologi og kunnskap. Vi kan ha sex utelukkende for nytelse. Så lenge dere tar de nødvendige forbehold, så lenge dere er med noen dere kan nyte en slik akt, så ser ikke jeg noe problem ved det, om dere så aldri ser hverandre igjen deretter. Det å aldri ha hatt sex er heller ikke en forbannelse som må brytes for enhver pris. Det er bare noe du ennå ikke har opplevd. Endret 8. januar 2012 av KarlRoger Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser gjerne at jenta har vore "bortpå" 3-4 andre før ho kjem til meg. Rett og slett fordi ho skal ha opparbeida seg ein del erfaring. Og då teller sjølvsagt ikkje one night stands. Har vore bortpå jenter som har låge med +20 gutter i ONS situasjoner, og dei hadde null peiling. So 3-4 enten forhold eller fuckbuds over lengre tid. Samtidig som det ikkje er so mange at eg føler at kven som helst kunne plukka opp dinna jenta. Om det er i eit forhold blir eg litt hykler av meg, for uansett kor mykje eg har vore med andre. Ser eg helst at jenta har hatt under 10 (varierer sjølvsagt med alder, men no snakker eg i rundt 23 års alderen). Sånn at sex er i det minst er litt spesielt, og ikkje noko ho berre gjer med kven som helst fordi ho kjeder seg. Greit at jenta har hatt sex med nokre før og, sånn at ho ikkje går rundt å lure på korleis det hadde vore med sex med andre gutter (har 2-3 sånne venninder). Det er og noko i det at jenter (og ein del gutter) har alltid sjans til å få sex. Altså det er alltid nokon som vil ha sex med dei. Og eg føler det blir litt meir spesielt om jenta faktisk har avvist mange andre. Synes det er eit veldig vanskeleg spørsmål, for den høgare delen av bevistheita mi. Seier jo at det er null stress om personen har hatt sex med mange, det ville vel alle gjort om dei hadde sjansen? Men samtidig er det noko meir primitivt, som seier at ein ikkje vil at kven som helst skal kunne fått det som ein sjølv har jobba for. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Var 37 år og 37 dager da jeg sluttet å være jomfru... Kan ikke nekte for at det var deilig ! Blir sannsynligvis giftemål i løpet året også.. Men, innen den tid skal vi kose oss masse !!! Postet av anonym: 83aad787817c077243a0ac1eeaf74dd5 Postet av anonym: 83aad787817c077243a0ac1eeaf74dd5 8 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er ikke bra å være jomfru. Du klarer ikke lyve på deg mange ligg for ei dame, da hun merker at du suger i senga. Du har dermed dårlig sosial status, fordi folk som ikke har mye sex, er folk av lav verdi som ikke klarer å få seg noe. Jo mer sex, jo bedre. Dersom du av overbevisningsgrunner sparer deg, så har du sånn passe verdi hos noen, men det er bare de få i Norge som fremdeles har et latterlig syn på verden og skapelse. Og selv da er det bra å få pult tidlig, men da helst som gift. 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller? Hvem bryr seg egentlig i 2012? De som fortsatt bryr seg om tvangsprostitusjon, sjalusidrama, kjønnsykdommer og uhellsbarn. Og nei, oppfinnelsen av kondomet har ikke hindret noe av dette. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg mener det er best å spare seg helt til man treffer den rette. Det er vel egentlig best, eller? Har du lyst å dø uten å ha smakt annet godteri enn Stratos? Det har ikke jeg 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 det er bedre å vente 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg