Jan Erik Engan Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 The City Hall Hokksund II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt tetter utsnitt og ett annet bilde,men behandlet på samme måte som det i går;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ok uttrykk dette, selv om jeg ikke forstår meg så mye på etterbehandlingen... ! 3'er! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ok uttrykk dette, selv om jeg ikke forstår meg så mye på etterbehandlingen... ! 3'er! Nik HDR/Topaz Denoise/Infocus...og sløret skyldes da att "laksen" henger bak ett slør av vann Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Veldig fint, synes jeg. Likte godt "teksturen" på steinene bak vannet, passe sløring i bunnen av bildet... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Veldig fint, synes jeg. Likte godt "teksturen" på steinene bak vannet, passe sløring i bunnen av bildet... Takker så mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg