Itek Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Heisann, Jeg ønsker ikke å vise all informasjon, alle bilder + + + Etter å ha tuklet med instillingene er jeg ikke søkbar (det ønsker jeg å være).. MEN, dersom du finner meg vil allt bli vist. Personverninstillinger - Velge egendefinert, Under: "Slik kobler du til": 1.venner, 2.alle, 3.alle, 4.venner, 5.venner "Slik fungerer tagging": 1.av, 2.av, 3.venner, 4.av, 5.av Fint om det er noen som vet råd Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Slettmeg.no har publisert en veiledning for å få kontroll over hva du viser på Facebook. Du kan jo ta en titt på den? http://www.slettmeg.no/1278-Full-Facebook-kontroll Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, så gjennom det der, men det ser ut til å være en gammel veiledning... Hva jeg gjorde var å sette profilen til søkbar for deretter å prøve meg fram - logge ut og søke etter profilen for å se hvordan den så ut... Men takk likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå