Fitness_babe Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Første (og siste) gang jeg noen sinne har brukt en meme (som er for fjortisser). Du har en kjempefin kropp, og aldri la noen andre si noe annet. Det finnes titusenvis av jenter i Norge som ville drept for å se sånn ut. Er denne tråden en kilde for motivasjon, eller trenger du bekreftelse for noe? Bekreftelse får jeg nok egentlig, jeg vil bare forbedre meg og trenger tips men har leid personlig trener nå og kroppen begynner å bli meget trent Takk for masse tips! Oke.. Det ser ut som du har skikkelig flat rompe. Just sayin' Om du leser hele posten før du svarer, så ser du vel at jeg trenger tips til å få den større flat rompe har jeg nok. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Første (og siste) gang jeg noen sinne har brukt en meme (som er for fjortisser). Du har en kjempefin kropp, og aldri la noen andre si noe annet. Det finnes titusenvis av jenter i Norge som ville drept for å se sånn ut. Er denne tråden en kilde for motivasjon, eller trenger du bekreftelse for noe? Bekreftelse får jeg nok egentlig, jeg vil bare forbedre meg og trenger tips men har leid personlig trener nå og kroppen begynner å bli meget trent Takk for masse tips! Oke.. Det ser ut som du har skikkelig flat rompe. Just sayin' Om du leser hele posten før du svarer, så ser du vel at jeg trenger tips til å få den større flat rompe har jeg nok. Uenig 1 Lenke til kommentar
MrPerfect Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) nam. . . . . . . . flere bilder takk? Endret 8. april 2012 av MrPerfect Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Trådstarter trenger et bedre selvbilde istedet for å se etter oppmerksomhet og bekreftelse på internett. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Synes du ser fin ut jeg. Viss du vil ha mer rumpe tren markløft, veldig fin øvelse da du bruker en del muskler. Er viktig at du løfter riktig https://www.tn.no/drivkraft/artikler/markloft-ikke-en-muskel-glemt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå