Gå til innhold

Trenger motivasjon (bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes du ser litt for feit ut.

 

Ikke sikkert hun forstår at du tuller (Jeg håper i hvert fall for synet ditt sin skyld at du tuller)

 

Kroppen ser bra ut, men en ting jeg lurte litt på. Hvorfor lage nye røde truser på paint? Forstår at du kanskje vil sensurere kløftet, men på trusen? :!:

 

Haha jo jeg vet jeg ikke er feit :)

 

haha.. ler litt her nå :) prøvde liksom å få fokuset direkte på magen, ikke på hvilken truse jeg hadde på meg, eller om jeg hadde kløft eller noe.. lurt ja?;) takk foresten :D

Lenke til kommentar

Jeg forstår sensuren, men magen er ikke der jeg ser for å sjekke om en dame er fit.. Flat mage betyr i 90% av tilfellene at dama spiser for lite og er tynn. Armer, V-form på rygg og rumpe/lår avgjør for min del iallefall.

 

Men som de fleste andre sier, baseøvelser (spesielt knebøy og mark), utfall og strakmark er bra for å få form på rumpa.

 

Hvis du har dårlig tid til trening, burde du fokusere på at kostholdet ikke inneholder for mye kalorier og for lite proteiner. Gjør det det, vil du miste muskelmasse og legge på deg fett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trente med vekter, tredemølle og fjellturer i 2 år fast hver dag, og spiste kylling, indrefilet og svin hele uken hver dag, nesten til alle måltid. Ganske bra mat egentlig.

 

Legger ut et bilde av hele kroppen, ikke strammet her da, men sånn ser den ut uten å strammes, kanskje litt mer naturlig da?

 

 

 

Formlaust, egentlig.

 

Men anyhow, overdose av østrogen i form av P-piller vil gjøre susen, go for it.

Lenke til kommentar

Jeg spiser nok og er ikke tynn. Jeg har kvinnelige former og har trent kickboxing og turning siden jeg var barn.. men har bestilt personlig trener til mai og juni, så kommer til å få trent hardt de mnd. Ikke lenger et problem.

 

Ja om du er typen som liker jenter med litt mer rompe og pupper så er jeg vel formløs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105476

Ville holdt fettprosenten som den er om jeg var deg. Og som nevnt mange ganger tidligere ville knebøy og utfall gjort underverker for rumpen din uansett hvordan den ser ut i dag :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

post-190626-0-29402200-1329434886_thumb.jpg

 

Første (og siste) gang jeg noen sinne har brukt en meme (som er for fjortisser).

 

Du har en kjempefin kropp, og aldri la noen andre si noe annet. Det finnes titusenvis av jenter i Norge som ville drept for å se sånn ut.

 

Er denne tråden en kilde for motivasjon, eller trenger du bekreftelse for noe?

Bekreftelse får jeg nok egentlig, jeg vil bare forbedre meg og trenger tips :p men har leid personlig trener nå og kroppen begynner å bli meget trent :) Takk for masse tips! :D

Lenke til kommentar

post-190626-0-29402200-1329434886_thumb.jpg

 

Første (og siste) gang jeg noen sinne har brukt en meme (som er for fjortisser).

 

Du har en kjempefin kropp, og aldri la noen andre si noe annet. Det finnes titusenvis av jenter i Norge som ville drept for å se sånn ut.

 

Er denne tråden en kilde for motivasjon, eller trenger du bekreftelse for noe?

Bekreftelse får jeg nok egentlig, jeg vil bare forbedre meg og trenger tips :p men har leid personlig trener nå og kroppen begynner å bli meget trent :) Takk for masse tips! :D

 

Oke.. Det ser ut som du har skikkelig flat rompe. Just sayin'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...