Gå til innhold

Trenger motivasjon (bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen tvil om at du har en fin kropp, og jeg vil tro at det sikkert også etterhvert blir bekreftet av de mannlige forumdeltakerne ;)

 

Om du virkelig ikke kan trene (det finnes alltids øvelser du kan gjøre hjemme om du ikke har tid til å dra til et senter for å trene), så er det bare å passe på å være flink med maten, og gjøre ellers sunne valg som å gå i trappene istedet for heis, ikke bruke bil over alt etc.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

tusen takk for svar! :D

 

Går på folkehøgskole, der det foregår skole nesten hele tiden på kveld og morgen, så er travelt iblant! :) men jeg har ikke bil, tar ikke buss og det er ingen heiser her :) maten er det verre med, ettersom vi får servert mat 4 ganger om dagen, hvor 3 av de gangene er brødskiver. men får prøve så godt som mulig! :)

Lenke til kommentar

Jeg trente med vekter, tredemølle og fjellturer i 2 år fast hver dag, og spiste kylling, indrefilet og svin hele uken hver dag, nesten til alle måltid. Ganske bra mat egentlig.

 

Legger ut et bilde av hele kroppen, ikke strammet her da, men sånn ser den ut uten å strammes, kanskje litt mer naturlig da?

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar

jeg vil vel egentlig vite hva jeg kan trene med bedre, hvor på kroppen det "mangler" noe, og hvordan jeg trener den delen best :)

 

også litt om kosthold, spisetider, kalorier osv :p andre erfaringer gjerne, spesielt fra jenter ettersom jentekropp og guttekropp er forskjellig :)

 

Men hva i all verden er squats? :)

Lenke til kommentar

Altså, kroppen din ser bra ut, men det er vanskelig å avgjøre hvor "fit" du er.

 

Men ut i fra bildet kan det se ut som om knebøy og markløft kan være fine øvelser, sammen med ryggøvelser som chinups/pullups, slenger du på pressøvelser som benkpress/manualpress har du en halvveis grei balanse som vil hjelpe deg å bygge X-form på kroppen. Men da må du spise og.

Lenke til kommentar

Rompa mi er ganske flat ja, eller den er liksom "trent" bort om jeg kan si det sånn, hjelper det å trene den mer om den skal få mer størrelse? vil den ikke forsvinne som den gjorde nå?

Knebøy kan jeg godt begynne med, likte det tipset :)

 

Takk for alle tips! ønsker gjerne fler, vil gjerne få bygd mer på de nedre magemusklene som ikke er like godt bygd.

 

Ellers vil jeg ikke trene så hardt legger, de er ganske harde og muskuløse nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...