Gå til innhold

Hjelp oss bringe Dark Souls til PC

Anbefalte innlegg

Eg er ikkje moderator og kan ikkje lese åtvaringsloggar - og om eg kunne, så har eg uansett ikkje høve til å diskutere moderering. Åtvaringa til samco var "tilsnakk", basert på at eg veit at han veit at vi ser han. :p Eventuelle gule eller raude kort må nokon med grønnick ta seg av. Vonar det vert møtt med forståing. :) Om denne tråden no skulle dreie heilt off-topic, så må eg få til ein opprydding. Gode alternativ er rapportfunksjonen og PM-ar.

Igjen, samco, så får eg inntrykk av at du er ikkje ein del av målgruppa til spelet. Ellers kan du jo lagre kva tid som helst i Dark Souls, men det er jo ikkje akkurat som quicksave.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det men fikk intrykket av et stor spill som ja ikke helt ble det jeg forventet

Nokk en personelig kommentar fra en bruker som tydeligvis har en fetisme mot meg :ermm: Barnselig eller sykelig? ikke hvet jeg

Endret av samco
Lenke til kommentar

Det er jo legitimt, men det er ikkje dermed sagt at det er eit dårleg spel. I utgongspunktet er det kanskje eit nisjespel, men mykje mediemerksemd har har eksponert spelet til "almugen" på eit nivå som ikkje er normalt.

At det var og er eit nisjespel er kanskje lettare å hugse på om ein hugser på Demons Souls og korleis dette byrja - PS3-eksklusivt frå ein japansk utviklar, som ein måtte slåst med nebb og klør for å få utgjeve først i USA, og så i Europa. Det var vel ca. her From Software forstod at dei kunne satse på ein internasjonal release for spela deira.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Eg er ikkje moderator og kan ikkje lese åtvaringsloggar - og om eg kunne, så har eg uansett ikkje høve til å diskutere moderering. Åtvaringa til samco var "tilsnakk", basert på at eg veit at han veit at vi ser han. :p Eventuelle gule eller raude kort må nokon med grønnick ta seg av. Vonar det vert møtt med forståing. :) Om denne tråden no skulle dreie heilt off-topic, så må eg få til ein opprydding. Gode alternativ er rapportfunksjonen og PM-ar.

Igjen, samco, så får eg inntrykk av at du er ikkje ein del av målgruppa til spelet. Ellers kan du jo lagre kva tid som helst i Dark Souls, men det er jo ikkje akkurat som quicksave.

Takk for svar.

Angående Dark Souls så ser det glimrende ut, men jeg har ikke kommet skikkelig i gang med Demon Souls en gang, så blir nok en liten stund til jeg får spilt det :)

Lenke til kommentar

Jeg er naturligvis en tilhenger av at flest mulig skal få tilgang til et av de beste spillene til denne konsollgenerasjonen og støtter denne kampanjen. Samtidig oppfordrer jeg alle som er over gjennomsnittet interessert i gaming og har råd til det til å eie så mange spillplattformer som mulig, for etter min mening er publiseringsstrategiene i denne bransjen ofte helt på jordet og jeg ser ingen grunn til å la markedsføringskonsulenter bestemme hvilke spill man skal ha. Selv med multiplattformtitler er det nesten alltid en versjon som er overlegen de andre og da er det surt å være henvist til den dårligste bare fordi man tilfeldigvis har den ene eller andre spillplattformen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

At mus og tastatur alltid er bedre er bare tull og tøys. Men for all del, jeg kommer nok til å teste begge deler for å få gjøre opp en mening.

Trenger ikke nødvendigvis alltid å være bedre, men man kan da ikke fornekte at det åpner for muligheter du ikke kan gjøre med en kontroller. Men samtidig så mister man jo også visse ting. M+K har åpenbart bedre twitch-muligheter, mens kontroller f.eks har 360 bevegelse uavhengig av kamera.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Analoge mot digitale kontroller. En 360-stikke er uendelig mye bedre til bilspill og plattformspill som ikke er designet for digitale kontroller, samtidig har man skyte- og strategi-spill som er håpløst med kontroller.

Kort sagt kan man si at mus+keyboard er uendelig mye mer presist enn en 360-kontroller, men om dette gir en bedre eller dårligere spillopplevelse kommer mest an på spillet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...