Lange Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 http://petitionbureau.org/DarkSoulsForPC Over 25000 signatures allerede. Du kan også hjelpe med å lage en ny bruker på forumet deres og vise støtte i denne tråden: http://forums.namcobandaigames.eu/showthread.php?t=96407 For de som ikke vet hva Dark Souls er: Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=s7U-a9pJtHQ Totalbiscuit's WTF is Dark Souls: Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Foretrekker nok PC på alle måter Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ser det når du vill ha konsoll spill :!: dream on Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Takk for at du bumper tråden min Lenke til kommentar
fenele Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 "Hjelp oss få enda en konsoll port til PC som kommer til å bli laggy as shit". Sure hvis de lager en skikkelig verson er jeg game Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tviler på at det går, menønsker dere lykke til uansett. Meget godt spill, må bare motivere meg til å fortsette med det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Spillet hadde nok blitt latterlig lett på pc. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Hjelp oss få enda en konsoll port til PC som kommer til å bli laggy as shit". Sure hvis de lager en skikkelig verson er jeg game Det er jo laggy på konsoll, på PC har du maskinkraften dei kunne trengt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott pc eierne drømmer om konsoll porter 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Hjelp oss få enda en konsoll port til PC som kommer til å bli laggy as shit". Sure hvis de lager en skikkelig verson er jeg game Det er jo laggy på konsoll, på PC har du maskinkraften dei kunne trengt. Nei siden ports blir aldri optimalisert og man må ha enda bedre maskinvare for å faktisk kunne kjøre spillet i heletatt, med lag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Har ikkje du fått nok åtvaringer om trollinga di, samco? Vi har forstått at du ikkje har noko tru på ein port. Då kan du la tråden vere i fred fram til du har noko konstruktivt å dele med oss. Har Dark Souls på konsoll, men hadde gjerne kjøpt det om igjen på PC. At ports aldri vert optimaliserte var òg å ta litt i. Klart nokre er gjennomsyra av venstrehandsarbeid, men det ligg ingen automatikk i at spelet skal yte dårleg på PC fordi det var på konsoll først. Er strengt tatt verre med trippelrelease-spel. Endret 8. januar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har selv spillet på xbox men jeg makter aldri gjøre ferdig xbox spill fordi jeg syns kontrollene er på trynet. Dessuten er det visse partier i spillet som regelrett hakker og syns i grunn at alt som småtreigt. Hadde digget en pc versjon. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Drit tregt spill :!: fatter ikke hvordan ps3 eierne elsket det første om det var like slow paced (spille mangel tipper jeg) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kontrollene er på trynet ja. Er derfor spillet er vanskelig, på PC, med skikkelig kontroll hadde det nok vært ganske så lett. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Drit tregt spill :!: fatter ikke hvordan ps3 eierne elsket det første om det var like slow paced (spille mangel tipper jeg) Har ikkje du fått nok åtvaringer om trollinga di, samco? Vi har forstått at du ikkje har noko tru på ein port. Då kan du la tråden vere i fred fram til du har noko konstruktivt å dele med oss. Har Dark Souls på konsoll, men hadde gjerne kjøpt det om igjen på PC. At ports aldri vert optimaliserte var òg å ta litt i. Klart nokre er gjennomsyra av venstrehandsarbeid, men det ligg ingen automatikk i at spelet skal yte dårleg på PC fordi det var på konsoll først. Er strengt tatt verre med trippelrelease-spel. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Forstår ikkje kva som er gale med kontrollane (Xbox)? Har ikkje noko problem med farten når kampsystemet er så presist og tilfredsstillande som det er. Slow-paced, joda, men vi har vel nok ADHD-spel til å vare ein stund no - og det slår meg ikkje som unaturleg at ein kar i tung rustning har problem med å danse rundt. Du kan jo auke tempoet med å spele ein "lett" karakter. Endret 8. januar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sovna etter 2 timer, ble lagt på hylla fort liker action rpg med litt mere fart en en karakter som er en snegle. Hadde sky høye forventninger til spillet basert på alle ps3 eiernes raving av enern, snakkes om en letdown Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Spillte Demon's Souls litt. Endte med at jeg kasta spillet i søppla etter noen timer.. Jeg takler ikke spill hvor man blir straffa så jævla hardt fordi man bommer på noen knapper. Greit med vanskelige spill, men la nå de som vil, kunne lagre når det passer. :!: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har ikkje du fått nok åtvaringer om trollinga di, samco? Vi har forstått at du ikkje har noko tru på ein port. Då kan du la tråden vere i fred fram til du har noko konstruktivt å dele med oss. Dette er off-topic, men jeg lurer på dette. Har han virkelig fått advarsler? Jeg har nå satt han på ignoreringslisten, men jeg ser jo at han er like aktiv (med det jeg antar er trolling) som alltid. Hvorfor gjøres det eventuelt ikke noe mer? Jeg kan bekrefte at vi er MANGE som er dritalei ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå