Supascoopa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Har tenkt og bestille iphone fra apple sin side, og har funnet ett bra chess abonnemang jeg har tenkt og velge. men lurer på hva jeg gjøre om det blir noe galt med telefonen, eller om jeg ødelegger den, siden den er bestilt på nettet? Spleiser med pappa, og han mener det er helt idiotisk og bestille, og att vist noe skulle gå galt så er det mye bedre og ha kjøpt den fra en telebutikk, og att det kommer til å koste masse å sende den inn til apple osv. men man må da ha noe garanti eller lignende ved å bestille fra nettsiden? Trenger svar fort, så opprettet egen tråd istedenfor og bruke iphone tråden. Endret 7. januar 2012 av Supascoopa Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, Apple har 1 års garanti. Så skulle det bli noe galt må man kontakte Apple(feks ringe de) og de vil sende deg en pakkelapp for å sende den inn. Du har likevel 5 års reklamasjonsrett, så skulle det være noe galt med den innen 5 år, kan du sende den inn, selv om Apple sin egen garanti bare er på 1 år. Så norsk lov + Apple sin garanti gjelder uansett om man bestiller fra Apple.no eller en lokal telebutikk. Lenke til kommentar
jic Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Du må ikke sende inn, eplehuset eller humac tar imot tlf den er kjøpt fra apple.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå