Missdjviper Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Heisann.. Eg og gubben kjøpte samme tlf for 2 dager siden og når jeg skulle sette inn mitt gamle simkort (siden nytt skal inn om få dager) så kom det opp en R med dekningen, har ingen anelse hva eg skal gjøre eller hva den R betyr.. (Gubben har ikke den R med dekningen) Noen som kan hjelpe meg? Takk for svar Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har du tele2? Isåfall er det helt normalt fordi de bruker svenske simkort. Lenke til kommentar
Missdjviper Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Har du tele2? Isåfall er det helt normalt fordi de bruker svenske simkort. Nei har One Call, men bytter til Tele 2 den 17 januar.. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det samme gjelder for One Call egentlig. Så lenge du er i Norge har det ingen betydning. I utlandet kan det derimot fort bli dyrt med datatrafikk. Lenke til kommentar
Missdjviper Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Okei, takk Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 R står for roaming. Onecall har ikke eget nett bortsett fra enkelte sentrale strøk. Derfor leier (roamer) de plass i telenors nett. Lenke til kommentar
Missdjviper Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 R står for roaming. Onecall har ikke eget nett bortsett fra enkelte sentrale strøk. Derfor leier (roamer) de plass i telenors nett. Takk har irritert meg nesten grønn siden jeg kjøpte den.. bare håpe det forsvinner når eg går over til tele 2 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det gjør det ikke. Som nevnt er det samme greia med dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå