Populært innlegg Fitness_babe Skrevet 7. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg er ei jente på 19 år, idag hadde jeg det gøy med noen dildoer og butplug i dusjen, så rett før jeg kom så fikk jeg skikkelig "nødt" på do! så kom jeg helt sinnsykt å det spruta ut av musa mi :o er det sånt som plutselig skjer?? 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg N* Skrevet 7. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2012 Helt rått! Fortsett sånn! 31 Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 valgte det jo ikke selv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ikkje unormalt. In questionnaire surveys, 35–50% of women report that they have at some time experienced the gushing of fluid during orgasm.[2][3][4] Other studies find anywhere from 10–69%, depending on the definitions and methods used.[5][6] For instance Kratochvíl (1994) surveyed 200 women and found that 6% reported ejaculating, an additional 13% had some experience and about 60% reported release of fluid without actual gushing.[7] Reports on the volume of fluid expelled vary considerably[8] from amounts that would be imperceptible to a woman, to mean values of 1–5 ml,[9] although volumes as high as one pint (473 ml) have been reported.[10] http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Helt normalt, selv om de aller fleste ikke opplever dette da de stopper opp fordi de føler at de må tisse. Har klart å få til dette en gang selv, og da var jeg helt alene i dusjen og ble litt skremt selv Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 akkurat det som hendte med meg! helt utrolig rart egentlig håper det skjer igjen Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 er det sånt som plutselig skjer?? Hmm...her må vi nok ha videobevis for å kunne fastslå om det var nettopp dette som skjedde. 23 Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Eller ha vitne tilstede. . Jeg kan stille opp som vitne om du behøver :-) 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det holder med bilde om det er mer komfortabelt for deg. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 8. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det holder med bilde om det er mer komfortabelt for deg. Det er ikke bare bare å få et godt bilde av noe sånt. En skal time det ganske bra, treffe med fokus og ha god nok belysning til å kunne fryse det hele uten å bruke blits da det lett gir stygge refleksjoner i dråpene. Ikke nok med det, men man bør blende ned noen hakk i tillegg; er jo kjedelig om ikke dybdeskarpheten er god nok. Hvem liker vel uskarp squirt? Når det er sagt så har jeg en del erfaring med dråpebilder og kan gjerne stille opp... Endret 8. januar 2012 av Må jeg? 15 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da dama mi en dag fortalte meg at hun innimellom sprutet litt når hun lekte med seg selv ble jeg fra meg av glede. Hun hadde ikke gjort det sammen med meg da hun ikke visste hvordan jeg ville reagere, men det er utrolig moro. Ikke bare er det en slags bekreftelse for gutten på at det han gjør er riktig når hun kommer, men det er jo helt klart at hun liker det å slippe seg løs. For ikke å snakke om det positive ved mer "glidemiddel". Tommel opp for squirting. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 hehe, søk på squirt på youjizz.com elns.. fapfap Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Denne hører vel hjemme under "Gledesutbrudd" ? Siden du vet hva det kalles, vet du garantert også at det ikke er unormalt. Inkontinens kan skje hvem som helst, i alle aldre. At det som regel skjer når man blir opphisset, ler, nyser osv er helt normalt. Det er en grunn til at dere føler at dere må tisse.. men det er fortsatt ikke noe galt eller unormalt med det. Når folk danner en egen relgion og lære rundt det å drikke urin, kan da ikke noen skvetter i sengehalmen være noe å bry seg om. Spesielt ikke med tanke på alle de.. ehh.. spesielle tingene noen folk tenner på. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Denne hører vel hjemme under "Gledesutbrudd" ? Siden du vet hva det kalles, vet du garantert også at det ikke er unormalt. Inkontinens kan skje hvem som helst, i alle aldre. At det som regel skjer når man blir opphisset, ler, nyser osv er helt normalt. Det er en grunn til at dere føler at dere må tisse.. men det er fortsatt ikke noe galt eller unormalt med det. Når folk danner en egen relgion og lære rundt det å drikke urin, kan da ikke noen skvetter i sengehalmen være noe å bry seg om. Spesielt ikke med tanke på alle de.. ehh.. spesielle tingene noen folk tenner på. Må bare kommentere, siden det nesten virker som du har misforstått. Urin har altså ingenting med squirting å gjøre. Det er ikke urin som kommer ut, og dette har ingen sammenheng med inkontinens e.l. 2 Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Denne hører vel hjemme under "Gledesutbrudd" ? Siden du vet hva det kalles, vet du garantert også at det ikke er unormalt. Inkontinens kan skje hvem som helst, i alle aldre. At det som regel skjer når man blir opphisset, ler, nyser osv er helt normalt. Det er en grunn til at dere føler at dere må tisse.. men det er fortsatt ikke noe galt eller unormalt med det. Når folk danner en egen relgion og lære rundt det å drikke urin, kan da ikke noen skvetter i sengehalmen være noe å bry seg om. Spesielt ikke med tanke på alle de.. ehh.. spesielle tingene noen folk tenner på. Må bare kommentere, siden det nesten virker som du har misforstått. Urin har altså ingenting med squirting å gjøre. Det er ikke urin som kommer ut, og dette har ingen sammenheng med inkontinens e.l. Jammen.... Kan du ikke komme med svaret også istedenfor å kun påpeke at noen tar feil? Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jammen.... Kan du ikke komme med svaret også istedenfor å kun påpeke at noen tar feil? Det er ingen som vet helt sikkert hva slags type væske det er. Så svaret på dette er vanskelig å komme med. Det eneste man er sikker på er at det ikke er urin eller noen slags urinblanding. Væsken er blank og lukter aboslutt ingenting. Den setter heller ikke flekker. Edit: Fjerna unødvendig quotes. Endret 10. januar 2012 av Heidi 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Trolig er det nok litt urin i det også, akkurat samme som den væsken som kommer ut av penis som også virker som godt glidemiddel (kommer da i veldig mye mindre doser!) On topic er ikke squirting negativt, men er kanskje greit å huske på hvor man er når man "tillater" det. Ikke akkurat så veldig kompis å gjøre det i sofaen til bekjente f.eks... Lenke til kommentar
formann Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ]Det er ingen som vet helt sikkert hva slags type væske det er. Så svaret på dette er vanskelig å komme med. Det eneste man er sikker på er at det ikke er urin eller noen slags urinblanding. Væsken er blank og lukter aboslutt ingenting. Den setter heller ikke flekker. En mystisk veske som ingen vet hva er? Jeg tar utgangspunkt i at du er seriøs nå...... Har du noen gang hørt om noe lignende? En veske eller et stoff som ingen klarer å finne ut hva er? Hvis du vet om noen som virkelig har prøvd å finne ut av det uten å lykkes, så hadde det vært fint med noen navn eller link til rapporten, resultatet fra evt. massespektrometri osv. 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 ]Det er ingen som vet helt sikkert hva slags type væske det er. Så svaret på dette er vanskelig å komme med. Det eneste man er sikker på er at det ikke er urin eller noen slags urinblanding. Væsken er blank og lukter aboslutt ingenting. Den setter heller ikke flekker. En mystisk veske som ingen vet hva er? Jeg tar utgangspunkt i at du er seriøs nå...... Har du noen gang hørt om noe lignende? En veske eller et stoff som ingen klarer å finne ut hva er? Hvis du vet om noen som virkelig har prøvd å finne ut av det uten å lykkes, så hadde det vært fint med noen navn eller link til rapporten, resultatet fra evt. massespektrometri osv. Dette er kun vanlig almennkunnskap jeg deler. Jeg har ikke gått gjennom forskningsrapporter for å kunne svare her inne på dette. Normal seksualkunnskap sier at dette er en blank, luktfri væske som ikke er urin. Det er stort sett det man vet. Ellers kan du alltids på lese deg opp selv, det er bare å google. Feks. http://en.wikipedia.org/wiki/Female_ejaculation Trolig er det nok litt urin i det også, akkurat samme som den væsken som kommer ut av penis som også virker som godt glidemiddel (kommer da i veldig mye mindre doser!) On topic er ikke squirting negativt, men er kanskje greit å huske på hvor man er når man "tillater" det. Ikke akkurat så veldig kompis å gjøre det i sofaen til bekjente f.eks... Urinrester er det nok, men hadde det vært større deler urin skulle det satt flekker. Får man det på et hvitt laken feks så kommer det ingen farge av det, og når det har tørket ser man ikke at det har vært noe der. Akkurat som vann.. Synes squirte-væske virker tynnere enn precumen forsåvidt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg