Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei. Skal selge min 2,5år gammle "Gaming PC" til fordel for ein oppgradering frå scratch. Specs: Kabinett PSU Hovedkort Ram CPU 2x GPU i SLI + kortleser, dvd brenner og harddisk på rundt 500Gb. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 2500-3000 kr Skjermkort er søppel. 600 kr Hovedkort + RAM + CPU er utdatert, men gir grei ytelse. 1000 kr Strømforsyning er forhåpentligvis god nok. 500 kr Kabinett er bra, men ingen gidder å betale ekstra for dette når du kjøper alt i ett. 500-1000 kr avhengig av slitasje. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 OK, takk for svar! PSUen er på 750W. Ganske sikker på at det er denne. Grafikkorta yter ganske bra den dag i dag, men du kallar dei søppel fordi dei er utdatert regnar eg med? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Når et skjermkort til 1700 kr matcher/gruser dem avhengig av SLI-støtte, så vil jeg kalle det for søppel ja. SLI er på ingen måte kult med mindre man har de beste modellene i mine øyne. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 OK, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå