Gå til innhold

Silver-Bloods quest

Anbefalte innlegg

Kom over et bra quest der Silver Bloods (Markaths korrupte klan) hadde tatt seg til rette i ei gruve ved en liten settlement. Ikke det at det var så mye å gjøre, men likte stemingen i questet (realismen på en måte) og at man kunne velge side i det.

Noen som vet om det finnes flere slike slike evt. hvor?

Kunne tenke meg å sette en stopper for denne klanen.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette questen der du opphever en blokkade av en spesiell gruve?

Absolutt.

Har også svært lyst til å sette en stopper både for Silverbloods, Thalmor og BlackBriar, håper DLC åpner for dette i større grad.

Etter dette nevnte questet, tenkte jeg som deg at det måtte være glimrende for en utvidelse å gå dypere ned i dette. Men hvis så, håper jeg de velger mer quester ala dette "gruve"-questet enn quest som i questelinjen Forsworn/"Noone Escapes Cidha Mine", da denne questelinjen var litt merkelig og vimsete.

I det hele tatt Markath som skiller seg markant fra de andre byene er gjort litt for lite ut av innholdsmessig. Den grafiske designen og karaktertypene, er det dog ingenting å si på.

BlackBriar kan jeg ikke huske at jeg har sett en gang (selvom navnet virker kjent).

Dette sikkert fordi dette er endel av Dark Brotherhood opplegget.

Synes også det burde vært mulig å gå etter Dark Brotherhood, etter at at de har prøvd å downe deg et par ganger, uten å må gå via denne questelinjen.

Lenke til kommentar

BlackBriar er familien som eier den største bryggeridriften i Riften, og er korrupte som bare f, da de holder seg godt inne med The Thieves Guild. Er fullstendig enig i at de kunne gjort mer ut av Markath. Jeg synes det gis alt for mye for å være "ond" i spillet med tanke på hva man får i Daedric, thieves guild og Dark Brotherhood-quests. Skulle vært tilsvarende gode questlinjer for å utrydde disse fraksjonene i tillegg til the Forsworn. Det eneste "bra" man kan gjøre er å bli thane i ymse byer, samt følge enkelte sidequests som College of Winterhold og The Bards College.

Vedrørende utrydding av the Dark Brotherhood:

Det skal være en mulighet for å utrydde the dark brotherhood ved å drepe Astrid i the Unknown Shack istedenfor de tre valgene hun har gitt deg. Dette skal visstnok starte en ny questlinje som jeg ikke har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...