Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå gjetter jeg vilt, men med nøytral så regner jeg med at han mener at han DRITER i hvem som vinner, så lenge kampen er god. Godt å se at det er noen som skjønner iallefall, begynte å lure på om jeg hadde gått ut på dato. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott mål. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Fy faen der kommer de tilbake Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Legg merke til Nanis reaksjon etter taklingen: INGEN! Når PLs største diver ikke bryr seg kan det umulig være mye å skrive hjem om. Jeez. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mancini vil ikke prøve engang. Hysj da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Unødvendig. Muren hoppet ikke engang... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 En dårlig plassert mur? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde vært morsomt å få vite hvor mange "Cunt", "Wanker" og "Fuck you" tegn som vises til en spiller i løpet av en kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Denne kampen har utviklet seg helt likt som den forrige kampen på OT. Lukter jeg 1-6? Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Der mener jeg Foy gjør nok en feil. Evra og Richards holder like mye i den situasjonen. Nydelig frispark. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tomålsledelse er verste ledelsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Denne kampen har utviklet seg helt likt som den forrige kampen på OT. Lukter jeg 1-6? Målmessig sett, ja, helt likt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Mancini vil ikke prøve engang. Hysj da Kolarov vil prøve, er jo derfor han springer ned til Mancini etter målet og kjefter på han for at Silva er satt på benken. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå gjetter jeg vilt, men med nøytral så regner jeg med at han mener at han DRITER i hvem som vinner, så lenge kampen er god. Godt å se at det er noen som skjønner iallefall, begynte å lure på om jeg hadde gått ut på dato. Bare litt rart å kalle seg nøytral, nå en i posten før forklarer hvem en hater mest av de to. Men ok. Du har helt sikkert rett. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå gjetter jeg vilt, men med nøytral så regner jeg med at han mener at han DRITER i hvem som vinner, så lenge kampen er god. Godt å se at det er noen som skjønner iallefall, begynte å lure på om jeg hadde gått ut på dato. Bare litt rart å kalle seg nøytral, nå en i posten før forklarer hvem en hater mest av de to. Men ok. Du har helt sikkert rett. Jeg skrev hvem jeg pleier å mislike mest, forøvrig er jeg av en såpass "gammel skole" at jeg håper på et så rettferdig resultat som mulig, og selvfølgelig så mye underholdning som mulig. Dette er en cup-kamp, hvem som vinner kamper mitt lag ikke deltar i bryr jeg meg overhodet ikke noe om, så lenge det er "rettferdig". Hadde det vært PL derimot hadde jeg jo selvfølgelig håpet på enten 3 poeng til Man City eller uavgjort for et best mulig utgangspunkt for laget mitt, da hadde jeg ikke vært nøytral, i denne kampen er jeg dog det. Og Man City er fortsatt en forbanna kjøpeklubb som jeg respekterer mindre enn Manchester United som har skaffet mye av sine egne penger, det er dog spillere hos begge klubber jeg ikke tåler trynene til. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hirr hirr. Hvem kommer nå? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 it's coming... IT'S COMING! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå