IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 HAHAHAHA 0-3!!! OIOIOIOI!!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Close one, men redder seg inn! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Rooney igjen! begynner å ligne noe nå ja Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 For en latterlig dommer. At Chris Foy fortsatt dømmer på et slikt nivå etter kamper som Tottenham - Stoke er nesten uvirkelig i seg selv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Oh cry me a fucking river. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Voldta dem! Ikke stopp nå. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Da er det avgjort uansett. Håper United putter 3-4 til bare for å gjøre ydmykelsen komplett. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Oh cry me a fucking river. Ehm, ikke at jeg bryr meg om noen lagene, men er lov til å håpe på en god kamp. Men det du skrev var kult. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Oh cry me a fucking river. År 2000 ringte, han ville ha tilbake sitatet sitt. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kom inn nå. Hva skjer her. City spiller utvist. 0-3. Og Scholes på benk. Jeg bare hånlo av The Sun når de skrev at han har gjort seg selv tilgjengelig. Og her er han. Noen gale dommeravgjørelser? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kom inn nå. Hva skjer her. City spiller utvist. 0-3. Og Scholes på benk. Jeg bare hånlo av The Sun når de skrev at han har gjort seg selv tilgjengelig. Og her er han. Noen gale dommeravgjørelser? Et tvilsomt rødt, og billige gule. Foy har ikke dagen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Oh cry me a fucking river. Etter og ha tapt mot Blackburn og blitt voldtatt av Newcastle er det sikkert jævlig morsomt for Manchester United at det går bra (mye takket være dommeren, selvfølgelig=, men for de som har gledet seg til storkamp og god underholdning er det faktisk rimelig kjipt at kampen blir ødelagt etter 12 minutter. Mest sannsynelig umulig for deg og forstå, men sånn er det faktisk for veldig mange fotballinteresserte. 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Selv om jeg misliker Manchester City mer enn Manchester United, så håper jeg virkelig på et City mirakel i andre omgang. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kom inn nå. Hva skjer her. City spiller utvist. 0-3. Og Scholes på benk. Jeg bare hånlo av The Sun når de skrev at han har gjort seg selv tilgjengelig. Og her er han. Noen gale dommeravgjørelser? Kontroversielt rødt kort, men kan forsvares. Kompany går inn i en saksetakling med to strake ben. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævlig kult at dommeren ødelegger kampen innen et kvarter, hadde håpet på en god kamp. Jaja. Oh cry me a fucking river. Etter og ha tapt mot Blackburn og blitt voldtatt av Newcastle er det sikkert jævlig morsomt for Manchester United at det går bra (mye takket være dommeren, selvfølgelig=, men for de som har gledet seg til storkamp og god underholdning er det faktisk rimelig kjipt at kampen blir ødelagt etter 12 minutter. Mest sannsynelig umulig for deg og forstå, men sånn er det faktisk for veldig mange fotballinteresserte. Du har helt klart et poeng. Men jeg sier som ABU-fans sist når vi tapte 1-6: Vi ledet 1-0 før utvisningen. Røde kortet er udiskutabelt når jeg ser det i reprise egentlig. Hvorfor i helvete går en verdensklassestopper inn med to strake og viser knotter? Helt unødvendig, og fullstendig urutinert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Selv om jeg misliker Manchester City mer enn Manchester United, så håper jeg virkelig på et City mirakel i andre omgang. Logikens ansikt. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Som det sies her. Det er en hårreisende tofotstakling og kan forsvares etter regelboka, men herregud. Drøyt å gi rødt der. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er faktisk GLAD for at Chris Foy hadde baller til å vise ut Vincent Kompany. Det er et klart rødt kort etter boken, men jeg tipper han visste at ingen av partene kunne klaget på gult kort med tanke på at det var så tidlig. Tøfft at han viser baller og viser ut Kompany på Etihad Stadium. Nå mister forhåpentligvis City sin beste spiller i fire kamper, og det gleder meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå