kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Tidenes billigste røde kort. Haha, skal le bra om United ryker nå. Gjetter på 1-1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Merkeligste røde kortet jeg har sett... Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det der er IKKE rødt kort. Kjedelig når man har en dommer skal ødelegge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "I can not see that as a red card.". Horribel avgjørelse, føttene er langs bakken. Ja han kommer i stor fart, men det der er maks et gult kort i mine øyne. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Wow. 1-1 om De Gea hadde stått. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ikke merkeligste røde kortet jeg har sett, men definitivt ikke rødt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Tidenes billigste røde kort. Rodwell mot Liverpool anyone? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Dømmer vel for knottene frem. Fikk ikke sett det ordentlig. "OK" redning av Lindegaard!! Edit: Ser at United.no skriver at det var to strake bein, så da er vel kortet greit, eller? Endret 8. januar 2012 av JohnRichard Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kloffsk prater som vanlig tull fra ende til annen. To strake ben. Greit rødt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var vel cirka like mye rødt som Lamps "skulle hatt rødt" tidligere i runden. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Haha. Var ikke farlig spill for alt i verden. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Føler meg litt tryggere med Lindegaard i mål enn De Gea. Og der så vi hvorfor! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Kloffsk prater som vanlig tull fra ende til annen. To strake ben. Greit rødt. Dommeren virket ikke sikker selv en gang før Rooney gikk bort og påpekte det, da skal det etter min mening ikke dømmes rødt, dommere SKAL være 110% sikre på at et rødt kort er eneste utvei. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var vel cirka like mye rødt som Lamps "skulle hatt rødt" tidligere i runden. Nei, Lampard sin var mye klarere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde ikke forventet rødt der selv. Trodde bare frispark. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Meget strengt rødt. Takler vel egentlig med innsiden av lårene også, "sakser" vel ballen og Nani enn å komme inn med strake bein og knotter. Engelske dommere fortsetter med idioti uansett. Rødt på Milijas, gult på Lampard, rødt på Komapany. Ikke lett å bli klok på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå