indahla Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 City sin anke er ikke tatt til følge så VC må sone 4 kamper. Trodde man fikk en ekstra hvis anken ble avvist? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 @sovehest Det var den jeg tenkte på. Spearing er først kun på ball. Så sklir han, som du sier, og treffer bena til motspiller. Som er i lufta! Blir ikke mye skade av det. Kanskje et skrubbsår, hvis han er uheldig. Akkurat det kortet er vel allerede diskutert til døde men jeg mener den ikke er noe verre enn R sin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Likevel. Det er knotter. Hadde han hatt bena planta i bakken hadde han ikke sparka fotball i dag. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Not my point. Jeg mener bare det er likhet mellom den taklingen og R sin og bør behandles likt. Endret 10. januar 2012 av indahla Lenke til kommentar
magb Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Spearing situasjonen er jo nesten ikke en takling engang, han skyter ballen og så kaster seg ned etter skuddet, litt uheldig med beina bare =) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Taklingen behandles likt - den blåses det ikke for. Nesten-kvestingen til Spearing etter han har skutt bort ballen får han rødt for. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Taklingen behandles likt - den blåses det ikke for. Nesten-kvestingen til Spearing etter han har skutt bort ballen får han rødt for. Du har snakket med dommer'n...? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nei, men jeg antar dommere ikke gir rødt kort for å sparke bort ballen (annet enn norske dommere som gir Austin rødt kort for slikt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå