Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cupen)

Latias

Anbefalte innlegg

Men åpenlys provosering er helt greit, så dere er helt trygge.

Å påpeke at man er uenig eller at folk varierer sin oppførsel/mening i diverse situasjoner er å provosere?

Da er man ganske så hårsår.

Du bare måtte få det frem?

Etter å ha blitt anklaget for å kverrulere bare fordi jeg har forskjellige meninger om kampen enn diverse Manchester United fans, så ja.

Det føltes ganske godt også.

Men å gulpe opp at "Hysj, her får man ikke påpeke elementære ting!" var noe du følte var viktig å få frem, og det var ikke ett forsøk på å provosere altså?

Å provosere?

Nei.

Å få frem et poeng og meningen min på en annen måte å si "helt enig"?

Ja.

Jeg er ikke ute etter å starte en brann eller å såre noen, men folk her inne er så skinnhellige på oppførselen til alle andre unntatt seg selv, så det blir tragikomisk og derfor hyklersk.

Det er det jeg gir uttrykk for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaaaadaaaaa!!!!

Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig

Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass

Altså, er det ikke du som f.eks i kampen mot Liverpool hvor det ble mål mot etter at Adam kastet seg og Gerrard scorte på frispark mente at dere vant kampen? Er det ikke du som mente at Man Utd vant kampen mot Newcastle hvor Ben Arfa fikk straffe selv om Ferdinand var på ball? Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? :D

Hvorfor skal jeg ikke være hyklersk når alle andre er det?

Hvorfor får ikke jeg være oppe til 10 når alle andre får det? :thumbdown:

Så manchester United supportere skal bare ta i mot de da?

Lenke til kommentar

Mancini "there's no way Vinny shouldn't play on Wednesday (v Liverpool). We'll appeal tonight"

Da blir det spent å se om dommerne endelig tar et valg om hvordan det skal tas tak i.

Går anken gjennom, regner jeg med at de holder seg til dette når det kommer til hvordan reglene "tolkes".

Hvis den ikke går igjennom, vil jeg veldig gjerne se at samtlige to-fots taklinger blir slått ned på med rødt kort, hvis ikke ender dette opp som "Bli kvitt holding i feltet" kampanjen i tippeligaen, der det var kun en dommer som faktisk gjorde det som ble sagt skulle gjøres.

Lenke til kommentar

Jaaaadaaaaa!!!!

Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig

Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass

Altså, er det ikke du som f.eks i kampen mot Liverpool hvor det ble mål mot etter at Adam kastet seg og Gerrard scorte på frispark mente at dere vant kampen? Er det ikke du som mente at Man Utd vant kampen mot Newcastle hvor Ben Arfa fikk straffe selv om Ferdinand var på ball? Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? :D

Hvorfor skal jeg ikke være hyklersk når alle andre er det?

Hvorfor får ikke jeg være oppe til 10 når alle andre får det? :thumbdown:

Så manchester United supportere skal bare ta i mot de da?

Nei det er greit å argumentere i mot og diskutere saklig og huske på sin egen oppførsel, da er man iallefall bedre enn de man diskuterer mot i stedet for å synke ned på deres nivå og gi de rett i hvordan de argumenterer og oppfører seg.

Ellers får vi plutselig et forum ala VGnett eller DB.no.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Snurreleif: jeg vil se an hvordan du argumenterer i en "lignende" situasjon.

Hvis jeg kommer i en lignende situasjon og er nødt til å "forsvare meg" mot noe sånt, så er du hjertelig velkommen til å se på :)

Jeg liker å tro at jeg ville ha innrømt å ha gjort en tabbe, men sånt vet man jo aldri før det evt. skjer.

Det er derfor det alltid er greit å være ærlig og stå på sine meninger, selv når man må stå i mot mange som er uenige, for da vet man iallefall at man ikke er hyklersk.

Lenke til kommentar

Det er ingen som synes det er i det minste synd når vi får dommeravgjørelser feilaktig i mot oss. Hvorfor skulle vi være noe bedre? Ingen syntes det var synd når Adams jukset på Anfield

Spis litt av deres egen dritt

Så kortet var feil?

Den som tier samtykker?

Lenke til kommentar

Snurreleif: jeg vil se an hvordan du argumenterer i en "lignende" situasjon.

Hvis jeg kommer i en lignende situasjon og er nødt til å "forsvare meg" mot noe sånt, så er du hjertelig velkommen til å se på :)

Jeg liker å tro at jeg ville ha innrømt å ha gjort en tabbe, men sånt vet man jo aldri før det evt. skjer.

Det er derfor det alltid er greit å være ærlig og stå på sine meninger, selv når man må stå i mot mange som er uenige, for da vet man iallefall at man ikke er hyklersk.

Flott

Gale dommeravgjørelser er til skade for fotballen og jeg er for videodømming. Og jeg er enig i det du sier om hykleri. Jeg er en hykler

Det er ingen som synes det er i det minste synd når vi får dommeravgjørelser feilaktig i mot oss. Hvorfor skulle vi være noe bedre? Ingen syntes det var synd når Adams jukset på Anfield

Spis litt av deres egen dritt

Så kortet var feil?

Den som tier samtykker?

Jeg mener kortet er feil ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...