Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det er her jeg er litt forvirret. Jeg skal forklare. Og fortsatt står du på at det er en sterk seier? nok en gang reiser Man Utd seg Da ble det som jeg trodde (editen i det siste innlegget mitt), så da legger jeg ballen på diskusjonen om kampen mellom oss død (fra min side iallefall), men jeg mener fortsatt at hvordan de reiste seg ikke var sterk eller imponerende. Endret 8. januar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Nathalie: er det greit å bruke 50 grader på oppvaskmaskinen? Endret 8. januar 2012 av kloffsk 6 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Edit: Med det mener jeg å slå tilbake. Å vinne igjen - mot serielederen. Det er i mine øyne en sterk seier, ja. Du får ha din egen mening. Men så klart spilte dommeren en avgjørende rolle i dag. Å vinne mot serielederen etter to strake tap gjør ikke seieren i kampen i seg selv til en sterk seier, særlig ikke når dommeren (som du selv påpeker gang etter gang) påvirker kampen i så stor grad såpass tidlig. Det er poenget mitt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Rett og slett elendig å slippe City inn i kampen igjen slik vi gjør. Nå må Ferguson snart få opp øya. Det positive er at vi stikker av med seiern og får snudd den negative trenden. Scholes kommer inn og virker veldig rusten, men gud å deilig det er å ha en som kan slå lange baller og er en trussel på langskudd. Mancini skal selvfølgelig utestenges for sin gestikulering mot Foy, vi vet jo alle at det ville vært 5 kamper for f.eks. Ferguson. Ellers morsomt med alle som hinter frampå om bestikkelser o.l. fra United og Fergusons side, fortsett med det, bitterheten deres er til å ta og føle på! Storebror er alltid størst. Endret 8. januar 2012 av Ranur™ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Rett og slett elendig å slippe City inn i kampen igjen slik vi gjør. Nå må Ferguson snart få opp øya. Det positive er at vi stikker av med seiern og får snudd den negative trenden. Scholes kommer inn og virker veldig rusten, men gud å deilig det er å ha en som kan slå lange baller og er en trussel på langskudd +1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott at City rauk ut av Fa-cupen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott at City rauk ut av Fa-cupen. Jupp, greit for oss andre som slipper å møt dem. Så ikke kampen, men så høydepunkter på vg nå. Latterlig rødt kort og burde vært straffe til City for hands. Ser at dommeren står dårlig plassert i den situasjonen da men. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jaaaadaaaaa!!!! Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass Altså, er det ikke du som f.eks i kampen mot Liverpool hvor det ble mål mot etter at Adam kastet seg og Gerrard scorte på frispark mente at dere vant kampen? Er det ikke du som mente at Man Utd vant kampen mot Newcastle hvor Ben Arfa fikk straffe selv om Ferdinand var på ball? Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jaaaadaaaaa!!!! Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? Hysj! Her får man ikke påpeke elementære ting! 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Men åpenlys provosering er helt greit, så dere er helt trygge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jaaaadaaaaa!!!! Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass Altså, er det ikke du som f.eks i kampen mot Liverpool hvor det ble mål mot etter at Adam kastet seg og Gerrard scorte på frispark mente at dere vant kampen? Er det ikke du som mente at Man Utd vant kampen mot Newcastle hvor Ben Arfa fikk straffe selv om Ferdinand var på ball? Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? Hvorfor skal jeg ikke være hyklersk når alle andre er det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg syntes rødt kort kan forsvares. Det er kun fordi Nani trekker seg at det ikke ser så alt for stygt ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jaaaadaaaaa!!!! Fy faen for en herlig seier. Fy faen så herlig Det er helt fantastisk å få være fan av Manchester United. Vi er faen meg konger. Pengedoping my ass Altså, er det ikke du som f.eks i kampen mot Liverpool hvor det ble mål mot etter at Adam kastet seg og Gerrard scorte på frispark mente at dere vant kampen? Er det ikke du som mente at Man Utd vant kampen mot Newcastle hvor Ben Arfa fikk straffe selv om Ferdinand var på ball? Bør du ikke regne med dommerfeilene i denne kampen også, for ikke å være hyklersk? Hvorfor skal jeg ikke være hyklersk når alle andre er det? Hvorfor får ikke jeg være oppe til 10 når alle andre får det? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Men åpenlys provosering er helt greit, så dere er helt trygge. Nei, jeg nevner det bare. Om andre gjør det samme så er de også hyklerske. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Men åpenlys provosering er helt greit, så dere er helt trygge. Å påpeke at man er uenig eller at folk varierer sin oppførsel/mening i diverse situasjoner er å provosere? Da er man ganske så hårsår. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Så ikke kampen, men så høydepunkter på vg nå. Latterlig rødt kort og burde vært straffe til City for hands. Ser at dommeren står dårlig plassert i den situasjonen da men. Hva med den soleklare straffen vi skulle hatt på 1-3? På 1-4 hadde det vært game over. I forhold til boka er det rødt kort, strake ben med knotter først skal jo belønnes med tidlig dusj. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Flott at City rauk ut av Fa-cupen. Jupp, greit for oss andre som slipper å møt dem. Så ikke kampen, men så høydepunkter på vg nå. Latterlig rødt kort og burde vært straffe til City for hands. Ser at dommeren står dårlig plassert i den situasjonen da men. Han går inn i en takling med 2 strake og knotter. Rødt. United skulle hatt en straffe til når Valencia gikk ned innenfor 16m. City Kunne lett fått straffe på den Jones situasjonen. Vanvittig dårlig av United å slippe de inn i kampen igjen, men de hadde gjort grunnlaget i 1 omg heldigvis. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Men åpenlys provosering er helt greit, så dere er helt trygge. Å påpeke at man er uenig eller at folk varierer sin oppførsel/mening i diverse situasjoner er å provosere? Da er man ganske så hårsår. Men å gulpe opp at "Hysj, her får man ikke påpeke elementære ting!" var noe du følte var viktig å få frem, og det var ikke ett forsøk på å provosere altså? Du bare måtte få det frem? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Han går inn i en takling med 2 strake og knotter. Rødt. Han går ikke inn, han setter seg nærmest ned på rompa etter min mening. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser det snakkes om 4 kamper på Kompany? Betinget straff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå