Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United (FA-cupen)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg tenkte ikke på dommeren.

Hva? Nå skjønner jeg ikke. Latterlig at Kompany blir utvist og det påvirker selvfølgelig utfallet av kampen.

Og Chris Foy dømte horribelt begge veier i dag (som vanlig), dette jevnet seg ut etter 93 minutter.

Uenig. En utvisning så tidlig er mer utslagsgivende enn potensialle straffer til hver av lagene og andre kontroversielle, gule kort.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Snurreleif, United vinner mot Englands beste lag for øyeblikket etter å tapt mot to svake lag på rad. Hvordan i all verden kan du kverrulere på at det er å reise seg? Selvfølgelig er det det. Vi måtte vinne i dag for at det ikke skulle bli erklært krisesituasjon, og vi gjør det, selv med mye rusk og minst et unødvendig mål i mot. Det skjer i tillegg på Etihad Stadium, og med skader på mange nøkkelspillere. STERK seier, none the less.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Handsen var ikke like klar som jeg trodde den var. Ble mer skeptisk nå.

Velkommen etter, får håpe at resten av den trangsynte, dobbeltmoralske(Nathalie19) gjengen følger deg!

YEYEYYEYEYEYEEIIYEYEYEYEYE!! Fy faen, dette var og er fortsatt en utrolig deilig seier :w00t::love::thumbup::dribble:

Nå er det ut for å spise, dette skal feires :D

Lenke til kommentar

Det hun mener er nok at United spiller langt over evne. Altså, Evra, Jones, SCHOLES, ANDERSON?!, GIGGS??, CARRICK?, osv. Ikke akkurat et lag som skal være med å slåss om noe som helst.

Før var det kvalitet i trollinga di, nå ligger du faktisk på samme nivå som kozeklumpen. Skuffende.

Ok. Så hvilke av de spillerene der ville noe som helst lag med tittelambisjoner vært interesserte i å kjøpe? Jones er vel den eneste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Velkommen etter, får håpe at resten av den trangsynte, dobbeltmoralske(Nathalie19) gjengen følger deg!

Hurra for innlegg som denne. Jeg sier at Man Utd reiser seg, og det gjør de. Jeg sier at Chris Foy er katastrofal i dag, og det er han.

Var det noe mer?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på dommeren.

Uenig. En utvisning så tidlig er mer utslagsgivende enn potensialle straffer til hver av lagene og andre kontroversielle, gule kort.

Så her sier du jo at Kompany sin utvisning påvirker kampen mer enn "straffene" og "cornerne", noe som jo stadfester at Manchester United ikke overbeviste med et 3 - 2 resultat etter min mening.

Snurreleif, United vinner mot Englands beste lag for øyeblikket etter å tapt mot to svake lag på rad. Hvordan i all verden kan du kverrulere på at det er å reise seg? Selvfølgelig er det det. Vi måtte vinne i dag for at det ikke skulle bli erklært krisesituasjon, og vi gjør det, selv med mye rusk og minst et unødvendig mål i mot. Det skjer i tillegg på Etihad Stadium, og med skader på mange nøkkelspillere. STERK seier, none the less.

Klart det er en prestasjon å vinne mot et antatt sterkere lag, noe annet har jeg ikke påstått, men det er langt i fra en sterk seier hvis man ser på kampen isolert sett.

Manchester United roter nesten bort en 3 måls ledelse med en spiller mer på banen, uansett motstander er dette et svakhetstegn.

Bedre enn å tape mot Blackburn og Newcastle?

Helt klart.

Fjerner dette dog grunnen til å være urolig for lagets form og deres prestasjoner?

Det ville vært naivt etter min mening.

Edit:

Forøvrig så er det ikke å kverulere når man er uenig, noe jeg er.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hva? Nå skjønner jeg ikke. Latterlig at Kompany blir utvist og det påvirker selvfølgelig utfallet av kampen.

Jeg skriver at Manchester United vinner med en spiller mer på banen, så siterer du deg selv om at Chris Foy var katastrofal, jeg påpeker at jeg ikke tenkte på dommeren som en evt. 12te mann.

Om noe så er det jeg som er litt forvirret om hva det egentlig er du prøver å poengtere.

Happy days gutter, Happy days.

Og ja. dette var å reise seg. To sure tap og så drar vi til pengedopingens mekka of slår dem ut. Dette er å reise seg.

Å reise seg, for all del, overbevisende?

Langt i fra.

Men jeg er jo hverken Man City fan eller Man U fan, så jeg burde vel bare holde kjeft om hvorvidt jeg personlig synes det er en sterk seier eller ikke.

Lenke til kommentar

Snurreleif: tror du ser deg litt blind på den andre omgangen av City.

Og jeg tror du ser deg blind på en seier og 3 mål i løpet av en omgang.

Se kampen som en helhet, og se at det er svakhetstegn hos United, det er bare et tips ikke kritikk.

Og nei, jeg mente ikke at du skulle holde kjeft. hverken skrevet eller ment.

Jeg skrev det vel mer generelt så det var ikke meningen å gi deg inntrykket at jeg fikk det inntrykket fra deg, tar den på egen kappe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg skriver at Manchester United vinner med en spiller mer på banen, så siterer du deg selv om at Chris Foy var katastrofal, jeg påpeker at jeg ikke tenkte på dommeren som en evt. 12te mann.

Jeg tenkte heller ikke på dommeren som en tolvte mann, jeg ville bare påpeke at avgjørelsen til Chris Foy angående Vincent Kompany var feil og at det påvirket utfallet av kampen, derav en fordel for Man Utd ut kampen. Imponerende var det uansett hvordan du vrir og vender på det.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte heller ikke på dommeren som en tolvte mann, jeg ville bare påpeke at avgjørelsen til Chris Foy angående Vincent Kompany var feil og at det påvirket utfallet av kampen, derav en fordel for Man Utd ut kampen.

Og fortsatt står du på at det er en strek seier?

Det er her jeg er litt forvirret.

Imponerende var det uansett hvordan du vrir og vender på det.

Jeg prøver ikke å vri og vende på noe som helst, jeg er bare ute etter å finne ut hva det er du egentlig mener, og gir deg argumenter for noe jeg trodde du mente.

Edit:

Du mener uansett det var sterkt av de å reise seg, kanskje jeg ser meg blind på det i og med at jeg diskuterte/kverrulerte (som det jo ble påstått) med andre som mener dette er en sterk seier, i så fall beklager jeg det, men jeg mener fortsatt at Manchester United sin reisning (fnis) og seier på langt nær er "imponerende" eller "sterk", noe annet bør ikke forventes av et lag som påstår å være tittelutfordrere.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er her jeg er litt forvirret.

Jeg skal forklare.

Og fortsatt står du på at det er en sterk seier?

nok en gang reiser Man Utd seg

Edit: Med det mener jeg å slå tilbake. Å vinne igjen - mot serielederen. Det er i mine øyne en sterk seier, ja. Du får ha din egen mening. Men så klart spilte dommeren en avgjørende rolle i dag.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...