Lionel_Luthor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Utrolig at manu måtte være to mann mer for å klare dette. men de vant.. så care.. om det var 20 mot 5.. og united vant.. så FLOTT.. vi vant.. 20 mot 5 hadde vel kanskje blitt 1-6? Kanskje det.. men alt i alt så er det seier som gjelder.. om det er snakk om 3 poeng eller slå ett lag ut av en cup.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Utvistninga er latterlig. Går ikke med strake bein mot Nani engang. Beina til Kompany går mot siden før han han sakser ballen perfekt. Endret 8. januar 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er ingen som synes det er i det minste synd når vi får dommeravgjørelser feilaktig i mot oss. Hvorfor skulle vi være noe bedre? Ingen syntes det var synd når Adams jukset på Anfield Spis litt av deres egen dritt 7 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes City fortjene å vinne i dag, men nok en gang reiser Man Utd seg og det står det veldig stor respekt av. Rooney er fantastisk god. Unnskyld at jeg spør, men hvordan reiste Manchester United seg? 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Opta Sports @OptaJoe 71 - After coming on after 60 mins, Paul Scholes made 71 passes (97% complete), more than any Man City player in the entire game. Comeback. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skulle likt å sett vårt aller beste lag mot City i en kamp. Synd vi har så mange skader. Tja. Tror Foy har tatt over plassen til Webb. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skulle likt å sett vårt aller beste lag mot City i en kamp. Synd vi har så mange skader. Cs kampen. Og vi vant Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det hun mener er nok at United spiller langt over evne. Altså, Evra, Jones, SCHOLES, ANDERSON?!, GIGGS??, CARRICK?, osv. Ikke akkurat et lag som skal være med å slåss om noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Unnskyld at jeg spør, men hvordan reiste Manchester United seg? De vant etter to strake tap? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Spennende å se hva som blir sagt utover nå... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Unnskyld at jeg spør, men hvordan reiste Manchester United seg? De vant etter to strake tap? Med en spiller mer på banen. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes City fortjene å vinne i dag, men nok en gang reiser Man Utd seg og det står det veldig stor respekt av. Rooney er fantastisk god. Unnskyld at jeg spør, men hvordan reiste Manchester United seg? To tap på rad, etterfulgt av en sterk seier mot serielederen, kanskje? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skulle likt å sett vårt aller beste lag mot City i en kamp. Synd vi har så mange skader. Tja. Tror Foy har tatt over plassen til Webb. Mye mulig.. det viktigste er jo at City tapte.. og United vant.. og det forandrer seg ikke selv om man skylder på alt mulig annet.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det hun mener er nok at United spiller langt over evne. Altså, Evra, Jones, SCHOLES, ANDERSON?!, GIGGS??, CARRICK?, osv. Ikke akkurat et lag som skal være med å slåss om noe som helst. Hvor mange titler har de spillerene mellom seg? Endret 8. januar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Handsen var ikke like klar som jeg trodde den var. Ble mer skeptisk nå. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) §61 - Tacklinger 1.23.A - Dersom en spiller viser antydning til glipptak på fuktig underlag og dette medfører synlige knotter, skal ikke spilleren vises av banen. 1.23.B - Gjelder ikke mot Manchester United Det summerer vel egentlig opp kampen greit. Men manu reiste seg og vant, on in the end er det alt som teller. Fryktet en stund city skulle gå på en smell slik manu gjorde tidligere, men må si meg okay fornøyd med prestasjonen. Litt stolthet igjen, selv om det selfølgelig ikke er godt nok å tape i dag. Det sureste er jo at kompany forsvinner. Det er nesten som man tror det er høyere krefter i gang for å stoppe city. For dette er nesten for utrolig, kjedelig er det iallefall ikke og se på city. Og med slik motgang, er city forsatt en underdog, som det er vanskelig å la vær og respektere og like. Endret 8. januar 2012 av Everket 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Med en spiller mer på banen. Ellers var Chris Foy helt katastrofal i dag. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det hun mener er nok at United spiller langt over evne. Altså, Evra, Jones, SCHOLES, ANDERSON?!, GIGGS??, CARRICK?, osv. Ikke akkurat et lag som skal være med å slåss om noe som helst. Før var det kvalitet i trollinga di, nå ligger du faktisk på samme nivå som kozeklumpen. Skuffende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes City fortjene å vinne i dag, men nok en gang reiser Man Utd seg og det står det veldig stor respekt av. Rooney er fantastisk god. Unnskyld at jeg spør, men hvordan reiste Manchester United seg? To tap på rad, etterfulgt av en sterk seier mot serielederen, kanskje? Sterk? Ro ne' no francoas! Ja de dominerte i første omgang etter det første målet og utvisningen av Citys desidert beste spiller så langt i år, men å nesten miste en 3 måls ledelse med en spiller mer på banen er for meg langt fra sterkt, det er heller en pekepinn på at United ikke "takler" å lede og at det faktisk kan påvirke mentaliteten deres negativt. Greit dommeren dominerte mye av kampen i dag, men ikke kom hit og påstå at Man U fansen ikke svettet fossefall ut av håndflatene sine og hadde hvilepuls på 200 etter Man Cs første mål. Dette var en "grei" seier for Man U, langt fra en sterk. Med en spiller mer på banen. Ellers var Chris Foy helt katastrofal i dag. Jeg tenkte ikke på dommeren. Og Chris Foy dømte horribelt begge veier i dag (som vanlig), dette jevnet seg ut etter 93 minutter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå