DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Herregud for et nervevrak jeg var på slutten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Cornern går inn. Hvem er du egentlig? Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Utrolig at manu måtte være to mann mer for å klare dette. 7 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Og United har slått City ... i FA-cupen! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg føler iallefall at Manchester City hadde en mye bedre andre omgang enn Manchester United, ikke bare på grunn av at de skåret 2 mål og Man U ingen, men de klarte nesten å hente inn 3 mål med en mann mindre. Det stadfester iallefall Manchester City som en fortjent 1.plass på tabellen etter min mening, iallefall etter hvordan de presterer på banen. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jones var forresten BØTTE i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Og United har slått City ... i FA-cupen! Nest størte tittelen i mine øyne Endret 8. januar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Utrolig at manu måtte være to mann mer for å klare dette. men de vant.. så care.. om det var 20 mot 5.. og united vant.. så FLOTT.. vi vant.. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 City taper hjemme. Ha ha ha. Digg! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ah. Over Champions League, selvsagt! Sorry. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Og United har slått City ... i FA-cupen! Nest størte tittelen min mine øyne Større enn CL-trofèet? Oh.. wait. (Den var under beltet, I know). Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det stadfester iallefall Manchester City som en fortjent 1.plass på tabellen etter min mening, iallefall etter hvordan de presterer på banen. Selvsagt. De er det suverent beste laget i byen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Utrolig at manu måtte være to mann mer for å klare dette. men de vant.. så care.. om det var 20 mot 5.. og united vant.. så FLOTT.. vi vant.. 20 mot 5 hadde vel kanskje blitt 1-6? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp. Jeg er egentlig drittlei CL Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp. Jeg er egentlig drittlei CL Fnis. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp. Jeg er egentlig drittlei CL Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jones var forresten BØTTE i dag. Han fortsetter der han slapp mot Newcastle. Kanon! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jepp. Jeg er egentlig drittlei CL Så du mener FA-cup er større enn CL. Nice! Og om FA-cup skulle rykke er CS større enn CL? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Synes City fortjene å vinne i dag, men nok en gang reiser Man Utd seg og det står det veldig stor respekt av. Rooney er fantastisk god. Ellers var Chris Foy helt katastrofal i dag. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Skulle likt å sett vårt aller beste lag mot City i en kamp. Synd vi har så mange skader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå