Funtazz Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ser PSV sitt poeng. City fikk feilaktig rødt etter 10 min, og har spilt hele kampen med èn mann mindre. Dere skulle dog hatt straffespark etter 70 minutter. Og ikke nok med det! Kransekaka skulle jo toppes, da dere ikke fikk en corner etter 78 minutter! Corner er mål vet du :!: Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Snakk om å bli snytt for straffe. ELENDIG dømming. Fy faen. Endret 8. januar 2012 av kloffsk Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Og der var det 1-1 i straffeavgjørelser også. Synes corneren deres henger høyt enda, tho. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Riktig å ikke gi straffe på den. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Komme tilbake fra 0-3 når du er en mann mindre, nesten litt tragikomisk. City er laget i byen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg sier det igjen, Foy er seriøst i en klasse for seg selv, i negativ forstand! 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Riktig å ikke gi straffe på den. Please, explain. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Klar straffe synes jeg. Makan til drittdømming fra Foy i dag. City kan føle seg veldig snytt her. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg sier det igjen, Foy er seriøst i en klasse for seg selv, i negativ forstand! Foy er helt latterlig, men finn en dommer i Premier League som ikke er sjokkerende dårlig.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Riktig å ikke gi straffe på den. Please, explain. United reason 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Riktig å ikke gi straffe på den. Please, explain. Ball søker hånd. Armen er ikke aktiv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Komme tilbake fra 0-3 når du er en mann mindre, nesten litt tragikomisk. City er laget i byen. Så skal det dog sies at ikke noe er så skummelt for mentaliteten til et lag som leder "enkelt" til pause, da er fallgruven stor for at man undervurderer motstanderens vilje og evne til å kunne ta seg tilbake. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er ikke rart at manu ikke har råd til nye spillere når de bruker opp alt på dommeren. 6 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Riktig å ikke gi straffe på den. Please, explain. Handa var i en naturlig stilling 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er ikke rart at manu ikke har råd til nye spillere når de bruker opp alt på dommeren. Haha, humor på sitt verste. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg sier det igjen, Foy er seriøst i en klasse for seg selv, i negativ forstand! Foy er helt latterlig, men finn en dommer i Premier League som ikke er sjokkerende dårlig.. Det er få som er "gode" noe annet har jeg ikke sagt, jeg bare påpeker at Foy er verst av de verste. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jones legger seg ned, og tar seg i mot med hånda. Den hånda treffer ballen på vei inn i feltet. I mine øyne en sooooleklar straffe. 4 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 "Naturlig stilling" er piss. Så lenge armen ikke er knekt er alt naturlig for en arm. Så skal dommeren avgjøre om det er naturlig at armene stikker 2 cm ut fra kroppen når spissen skyter den mot deg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå