Latias Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 FA-cupens 3. runde 08-01-2012 Kl. 14:00 @ Etihad Stadium Vises på: Viasat Fotball Dommer: Chris Foy Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde smakt utrolig godt med seier i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Håper Owen Hargeaves starter. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sikker på seier idag, ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Paul Scholes has rejoined United with immediate effect. On the bench for today's game. Incredible. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har faktisk troa på Manchester United-seier i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 #MCFC team to face #MUFC Pantilimon, Richards, Kompany, Lescott, Kolarov, A. Johnson, de Jong, Milner, Silva, Nasri, Aguero #FACup Ikke akkurat noe redusert lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Blir hvilt. United line up; Lindegaard, Smalling, Jones, Ferdinand, Evra, Valencia, Carrick, Giggs, Nani, Rooney, Welbeck Subs; Dea Gea, Evans, Anderson, Park, Hernandez, Rafael, Scholes. Endret 8. januar 2012 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Paul Scholes. Fucking legend! Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen andre plasser enn Viasat denne kampen vises? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 tror nok United tar denne ja, tabbe å ikke ta med Hart her Mancini Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Våkner opp til at Scholes er tilbake, ingen feil start på dagen! Nå må vi bare vinne denne kampen, så er dagen komplett! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jævli fett å se Scholes tilbake midlertidig, men dette sier jo faktisk ganske mye om penge situasjonen, Enten så har vi ikke penger, eller så holder dem på å skaffe en ny, mens Scholes stepper inn som vikar. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Scholes Jeg har 1 stk viaplay-konto jeg -kan- tenke meg å låne ut til en United-supporter her inne. Noen interesserte? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Scholes Jeg har 1 stk viaplay-konto jeg -kan- tenke meg å låne ut til en United-supporter her inne. Noen interesserte? Ja takk Lenke til kommentar
Payung Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg håper på en god kamp, med mye temperatur og store sjanser. Perfekt avsluting på kampen hadde vært om Scholes kommer inn og avgjør kampen i Uniteds fordel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Sorry, spurte på face samtidig. Gikk til Dj_Dark . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå