Dufen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Som tittelen sier så kommer fruens HTC Sensation opp med denne feilmeldingen ofte, og vi må "tvinge avslutning" for at Sence skal starte igjen. Hvor og hva sjekker jeg først? Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Som tittelen sier så kommer fruens HTC Sensation opp med denne feilmeldingen ofte, og vi må "tvinge avslutning" for at Sence skal starte igjen. Hvor og hva sjekker jeg først? Når begynte feilmld å komme? Om du har installert noen apps rett før, så kan den/de være årsaken..avinstaller og se om d blir bedre. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Der sier du noe, jeg tror ikke hun opplevde det før hun installerte noen apper... Skal få fruen å prøve å avinstallere det hun har installert ikveld, tusen takk for svaret Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Det funka, telefonen har fungert normalt etter at vi sletta en del apps Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå