Sverren Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei, sitter og ser på disse modellene på Netonnet.no. Ønsker ny plasma tv til rundt 6000-7000 kroner. Noen som har erfaring med begge disse? Eventuelt andre tver i denne prisklassen med full HD og 3D? LG tv`en er THX sertifisert som jeg ser på som et kvalitetstempel. Samsung tv`en har mulighet for Wifi. Sammenligning Tven skal bli brukt til mye sport (fotball, ski, hockey) og PS3 spilling Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Helt klart samsungen lg sine plasmaer har et mye gråere bilde og større inbrennings fare enn samsung Men siden du skal spile på en plasma anbefaler jeg at du kjører inn plasmaen med farve sliders for jevn innbrenning av panelet og ta 30min pauser hver 2 time med screen wash. Lenke til kommentar
Sverren Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Helt klart samsungen lg sine plasmaer har et mye gråere bilde og større inbrennings fare enn samsung Men siden du skal spile på en plasma anbefaler jeg at du kjører inn plasmaen med farve sliders for jevn innbrenning av panelet og ta 30min pauser hver 2 time med screen wash. Takk for svar Men som nåværende eier av en elgammel hd-klar philips tv må jeg stille dumming spørsmålet, hva vil det si å kjøre inn plasmaen med farve sliders? Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Sliders kan du laste ned på nettet å brennne på en dvd eller usb stikke ... er still farver (hel bilder) som skifter farver i et intervall som skal brenne inn plasma panelet jevnt... Antall timer må du nesten gooogle litt rund på for noen sier 200 til 600 timer Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 free plasma slider Tror jeg har denne på en disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå