Knuttsen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hver lørdag i alle fall så selger europris smågodt for 5.90 per hekto. Altså 59kr kiloen. Det er billigere enn Svinesund. Billigste i andre butikker tror jeg er er Rema til 12kr hekto. Kiwi mener jeg er 13. Utvalget på godteriet til europris er også meget bra, større enn de vanlige butikkene. Så hva er grunnen og hvorfor gidder ingen andre å konkurrere med dem? Synes det er spesielt rart at selv Rema er dobbelt så dyre. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vet ikke hvilken leverandør Europris har på smågodt, men Rema 1000 har Candy King og det tror jeg har god kvaltitet og relativt høy innpris! Dessuten matcher Rema i alle fall tax-free: http://www.dinside.no/884352/minimale-prisforskjeller-paa-godteri (Jeg jobber i butikk og kjøper derfor aldri smågodt i løsvekt. Jeg har sett for mye rart ved de diskene...) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Så hva er grunnen og hvorfor gidder ingen andre å konkurrere med dem? At folk kjøper det til prisen de tar.. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Europris sitt godteri er jo godt nesten bedre en Candy King sitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå