M-WaWe Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hei, Jeg har 3 stk Dell skjermer som jeg skal selge men er litt i tvil på hva jeg kan forvente å få for dem. Alle skjemene er 19" og svart utseende. De er lite brukt og fremstår som helt nye. Fint og moderne design. Modellen heter M991. De er veldig greie da de er utolig "slanke" og lette å plassere på pulten. Hva kan jeg forvente meg å få for disse? *vil ha flatskjerm* Mvh Kenneth Lenke til kommentar
John P. Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Kommer litt an på hvor du averterer også tror jeg. Hvis du averterer på bruktmarkedet her, er det min erfaring at du ikke får en dritt igjen for det du har kjøpt, fordi kjøperne har litt peiling, og skal helst ha "som ny" ting nesten gratis. Dersom du f.eks. averterer i Aftenposten eller finn.no, så kanskje du finner en kjøper som er villig til å gi mer, fordi han/hun ikke er helt oppdatert på datafronten, og i tillegg er vel Dell et merke de fleste har hørt om, selv om de ikke har peil på data. Nå har jeg vært å sjekka hos dell.no, og den nye modellen M992 koster 2678.- M991 har gått ut tror jeg; den er ihvertfall ikke nevnt der. Så hvis du regner halv pris av det så er du vel ganske nærme hva du kan få. På den annen side så får man jo helt nye 19" CRT for under 2000,- da. Samsung f.eks. Men begynn litt høyt allikevel, la oss si tre tusen - så får folk heller prute litt. Eller du kan skrive selges høystbydende over 2000.-, så får du se hvor høyt folk går. Det er i det hele tatt litt vanskelig å få solgt data utstyr og vente å få noe særlig igjen for det. Oppgradering er helt klart et taps prosjekt.... Ihvertfall i min erfaring. Men så er jeg en utrolig dårlig/for ærlig og 'snill' selger også da. Og det blir selvsagt utnyttet. Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Heisann, Takk for tilbakemeldingen. Datasalg av "gammelt utstyr" er jo som kjent taps prosjekt. Hadde håpet å få 1600-1800 kroner pr stk da jeg skal kjøpe LCD skjerm. Så hvis noen er intereserte så for all del: SKRIIIIK UT hehe...send meg en melding. Skjermene er MEGET fine å se på å fremstår som helt nye. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Heisann, Takk for tilbakemeldingen. Datasalg av "gammelt utstyr" er jo som kjent taps prosjekt. Hadde håpet å få 1600-1800 kroner pr stk da jeg skal kjøpe LCD skjerm. Så hvis noen er intereserte så for all del: SKRIIIIK UT hehe...send meg en melding. Skjermene er MEGET fine å se på å fremstår som helt nye. Mvh Kenneth Var det ikke en regel(skrevet eller uskrevet) mot reklame i forumet? Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 jeg kunne tenke meg en ny skjerm å en svart dell er jo ikke å forakte.. men har ikke så pæiling på skjermer sitter også å ser på an 21tommers Sony skjerm med flatt triton bilderør som jeg kan få for 3000. åssen er denne del skjermen vs en hige end skjerm? Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 du kan sikker få 2000,- for alle maskinene under et Lenke til kommentar
Stream Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 har en P991 på jobben som er veldig fin...hvis M991 er like bra kunne jeg godt tenke meg å kjøpe en av deg hvor i landet bor du? østlandet? Lenke til kommentar
m`K Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Spørs hvor mye hz osv i forskjellige oppløsninger de klarer. Klarer de 85hz i 1600x1200 får du rundt en tja 2000, ikke mer iaff. Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har ikke oversikt over hva slags oppløsninger skjermene klarer akkurat nå da jeg er på jobb. Det skal jeg sjekke når jeg kommer hjem og så poster jeg det senere i ettermiddag. (om ca 2 timer Jeg bor i Sandnes, som er ca. 2 mil fra Stavanger. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Chil: Jeg sendte deg en privat melding så sjekk "postkassen" din Mvh Kenneth Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Heldigvis er det en liten greie øverst på menyen på hw.no som heter BRUKTMARKED. Der kan du trolig selge skjermene dine. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 http://docs.us.dell.com/docs/monitors/49vy...n/spec/spec.htm Lenke til kommentar
M-WaWe Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 JohnP: takk for linken....der står ALT om skjermen. SineTwo: skal legge dem ut på bruktmarkedet jeg....takk for tipset. Var aldri meningen å drive salg i forumet her. Det utviklet seg slik desverre og det beklager jeg. Ellers så er dette en glimrende plass å få utveksle informasjon Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ble ikke imponert av teknisk data om skjermen, DP 026, og oppdateringshast. på høyere oppløsninger var slapp. Hadde max. betalt 1200,- 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå