Naanoo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei! På tide med ny mobil her. Har fått mange annbefalinger på Samsung Galaxy S 2 av venner. Men jeg bare lurte på er det lenge til S 3 kommer ut? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Enheten skal, etter det jeg har hørt fra kilder som jobber med videodrivere til enheten, være klar i Mai. Lenke til kommentar
Naanoo Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Enheten skal, etter det jeg har hørt fra kilder som jobber med videodrivere til enheten, være klar i Mai. Ikke før i mai? Hmm... Da tror jeg at jeg går for S 2 nå jeg Takk! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Ikke noe problem. SGS2 eller Note er vel veien å gå om man ønsker android. Ikke så glad i det selv. Har du vurdert HTC Titan? Endret 7. januar 2012 av Slai Lenke til kommentar
Naanoo Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Ikke noe problem. SGS2 eller Note er vel veien å gå om man ønsker android. Ikke så glad i det selv. Har du vurdert HTC Titan? Har sett litt på den Windows så ikke værst ut. Så på HTC Titan og Nokia Lumia 800. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ville nok valgt HTC Titan, hørt bare bra ting om den. Skjermen er jo enorm, og det er alltid moro . Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes faktisk Titan virket ganske døll og gammeldags.. Windows Phone var rett og slett ikke enkelt å forholde seg til heller. Alt sammenliknet med min Galaxy Nexus.. Holdt de ved siden av hverandre, og ble skuffet over hvor gammeldags og kjip Titan virket. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ville gått for Galaxy Note selv, eller Nexus. Galaxy S2 begynner å bli litt kjedelig mener jeg, alle har den. Gøyere med en telefon som ikke så mange har. skille seg litt ut Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, mulig titans utseende og LCD skjerm ikke imponerer.. Aldri prøvd en. Ikke storfan av designed på telefonen selv. Lumia 900 though... men det er jo lenge til. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har selv Note, og kan anbefale meg den av hele mitt hjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå