krix Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) hei, jeg lurer på et par ting angående wow:) jeg vil spille US, og ikke EU. jeg laget meg en trial account i US og fikk den til lvl 20. hvis jeg kjøper gamecard på gamestop, vil det funke for den brukeren min da? takk:) btw, hvor mye koster det på gamestop? edit: jeg har wow eu spillet her, brukt på min forrige account, men har glemt alt. noen tips? mistet den gamle accounten, epost, alt sammen. husker bare kodene til cdene.... vil ta dem over... hjelp? Endret 7. januar 2012 av krix Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tror ikke du kan bruke gamecard som er kjøpt her i Norge på US servere. Hadde en kompis som kjøpte gamecard i USA fordi det var så billig, glupingen kom hjem igjen til Norge og ingen av dem virket. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html prøv den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå