MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvilken er best om man får dem til samme pris? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Da er nok HS1 USB den beste Sitter selv med den, fikk den til jul å jeg har aldri vert borti noe bedre Spesielt med surrounden Som jeg ikke tror du får med HS1a. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Bedre å gå for analog input enn USB. Det du kan gjøre med USB-software kan du fint gjøre med integrert lydkort på hovedkortet også. Dessuten er analogt mer fleksibelt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Takk for svar. Etter det jeg har lest så skal vist lydkortet som er på usb headsettet være bedre en lydkortet som er på hovedkortet ? Så uten veldig godt lydkort så låter usb bedre ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Selv et Xonar DX er en stor forbedring fra integrert på hovedkort med tanke på lydposisjoner og lignende. Testet dette flere ganger på LAN, selv storfavoritten G35 klarer ikke matche Siberia V2 + Xonar DX når det kommer til dette. Men selvfølgelig, det koster ekstra. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ok, men det koster jo litt da. Er litt usikker nå. Vil lyd-opplevelsen bli mye bedre med et slikt kort ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ok, men det koster jo litt da. Er litt usikker nå. Vil lyd-opplevelsen bli mye bedre med et slikt kort ? Ørene som hører her vet du, noen hører forskjell på anlegg til 500 000 og 550 000, andre hører ikke forskjell på 100kr ørepropper og lydanlegg til 2000 kr Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 ok, hvilket lydkort må man opp i for å få samme opplevelse med HS1 og HS1a ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tipper Xonar DX vil fungere fint. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ser dem ikke har det inne på komplett. Hvordan er dette ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484597#extra Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ser dem ikke har det inne på komplett. Hvordan er dette ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=484597#extra Samme kort, bare PCI-variant. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Er den eneste forskjellen PCI kontra PCI ex ? Og 200 i prisforskjell ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Er det ikke ASUS Xonar D1 du tenker på Arni ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det ikke ASUS Xonar D1 du tenker på Arni ? Virker som om jeg blandet litt der ja, har ikke så voldsomt god oversikt over lydkort Virker som D1/DX er en del bedre enn DS Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Hva med lydkort bergenet for headsett da ? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=608554 hvis jeg går får Hs1a kommer jeg nok ikke til å kjøpe lydkort med en gang, hvordan er lydchipen i Hs1 vs Realtek ALC 982 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå