Gå til innhold

Ny PS og XBOX på E3?

SLi

Anbefalte innlegg

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/4507/-neste-xbox-og-playstation-blir-avduket-p-rets-e3

Hva tenker dere om dette?

Trodde dere det skulle komme så tidlig?

Hva med spesifiksajoner, tror dere det blir noe lignene til en GOD PC idag?

PS kom ut 1994

PS2 kom ut i 2000

PS3 kom ut i 2006

PS4 kommer da ut i 2012....

Xbox ble slupper i 2001

xbox 360 ble sluppet i 2005

da skulle vi vel egentlig sett en xbox 2009?

Men de vil slippe samtidig som Sony slipper deres mest sannsynelig.

Endret av Awezome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt på tide. Merker at spillene som kommer ut nå ikke er like spennende som de som kom ut for to år siden. Jeg tror det har å gjøre med at utviklerne ikke gidder lage noe stort og nytt til aldrende konsoller som snart blir byttet ut. Får bare håpe at Microsoft og Sony ikke går rundt å tenker "this generation will rast for 10 years!" - for det er noe forbanna tull. Men det tror jeg ikke de gjør.

Lenke til kommentar

Absolutt på tide. Merker at spillene som kommer ut nå ikke er like spennende som de som kom ut for to år siden. Jeg tror det har å gjøre med at utviklerne ikke gidder lage noe stort og nytt til aldrende konsoller som snart blir byttet ut. Får bare håpe at Microsoft og Sony ikke går rundt å tenker "this generation will rast for 10 years!" - for det er noe forbanna tull. Men det tror jeg ikke de gjør.

Husk at vi spiller på 6 år gammel grafikk! Har på følelsen av at Infinityward/Treyarch og Dice/frostbite sitter klare med noen nye spillmototrer til spillene deres så de er klare for 6 nye år med en konsoll..

Lenke til kommentar

Husk at vi spiller på 6 år gammel grafikk! Har på følelsen av at Infinityward/Treyarch og Dice/frostbite sitter klare med noen nye spillmototrer til spillene deres så de er klare for 6 nye år med en konsoll..

Uhm. Thats excactly what I was saying.

Lenke til kommentar

For en fantasifull tankegang. Årene 2008, 2009 eller 2010 var egentlig ikke i nærheten av 2011 når det kommer til ren og skjær bredde og dybde i spillutvalget. Men det kan jo hende at du kun brydde deg om de 2 største skytespillene i 2011 som så mange andre som ikke la merke til hvor utrolig mange gode spill som ble sluppet i året som gikk.

MS og Sony kunne nok godt tenkt seg å la denne generasjonen vare i 10 år, men Nintendos "ship-jumping" ved fjorårets E3 har nok fått dem til å skifte mening. Ingen vits å komme for sent til festen.

Lenke til kommentar

IW/Treyarch/DICE er utviklingstudioer. Frostbite er en spillmotor.

Og ja, vi får sikkert se en oppdatert Frostbite til neste generasjon konsoller.

Lenke til kommentar

100% enig. Krysse fingrene for en release i år eller tidlig neste år.

Lenke til kommentar

Blir spennede med nye consoller tror mest forandringer vill bli på online hubbene med comunety muligheter og et app helvete men det er trenden om dagene :thumbup: Reggner med enda mere av trenden med multi titler på ps og xbox mens wii u blir i samme båsen som wii med for svak maskin vare for disse igjen :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt siden E3 at hverken Sony eller Microsoft ville la Nintendo være alene på markedet i neste generasjon for lenge, og at dette derfor ville være naturlig. I 2005 både annonserte og slapp Microsoft 360-en samme året, så ser ikke bort fra at de gjør det igjen. I så fall får Sony problemer. Alle tre vil uansett være på markedet før vinteren 2013.

Med tanke på at Wii U vil ha moderne arkitektur, og hvordan moderne spillmotorer allerede er laget for å skallere til en rekke ulike specs, så anser jeg det som meget sannsynlig at de aller fleste tredjepartsspill vil være multiplattform til alle tre konsollene +PC.

Ellers så har jeg også bare spilt to spill fra året som gikk, men det skyldes mest tidsproblemer. Har vanskelig for å se hvordan ny grafikk skal absolutt gjøre den store forskjellen (annet enn å strupe enda flere utviklere), men folk har vel ulike årsaker til hvorfor de spiller. Blir uansett en meget spennende E3!

Lenke til kommentar

Husker godt i fra e3 nintendo skrøyt av assisn creed revo og batman dark asylum på wii u :!: vem i huleste vill kjøpe fjorårets stor spill et år etter på på wii u? rykter mye porting av x360 og ps3 spill på wii u .. synd for da er neste gens spill ute

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...