Gå til innhold

Silverstone TJ08-E Micro Tower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv ett par Silverstone kabinetter, og er meget fornøyd med dem.

Ja tenkte det var på tide å teste ut silverstone, så litt på et lian-li microtower, men ble litt lite ryddemuligheter og så litt gammeldags ut med sølvfarget interiør.

Jeg har ett HTPC kabinett, som det ikke er så lett å få ting ryddig i. Men har også deres Fortress 3 kabinett til Spill PC. Her er det enkelt å få ting ryddig og bra. Ikke så gal pris heller, samt takler M-ATX hovedkort, og de store skjermkortene. Det er litt større en bildene tilsier, men bra. Eneste minuset er slim-line DVD/BD drev, som er tregere enn normale, og ikke altfor mye lyddemping. Men med SSD og riktige vifter så er det meget bra.

Fikk meget bra omtale her på HW.no når det ble testet. Spesielt på varme delen.

Lenke til kommentar

Har selv ett par Silverstone kabinetter, og er meget fornøyd med dem.

Ja tenkte det var på tide å teste ut silverstone, så litt på et lian-li microtower, men ble litt lite ryddemuligheter og så litt gammeldags ut med sølvfarget interiør.

Jeg har ett HTPC kabinett, som det ikke er så lett å få ting ryddig i. Men har også deres Fortress 3 kabinett til Spill PC. Her er det enkelt å få ting ryddig og bra. Ikke så gal pris heller, samt takler M-ATX hovedkort, og de store skjermkortene. Det er litt større en bildene tilsier, men bra. Eneste minuset er slim-line DVD/BD drev, som er tregere enn normale, og ikke altfor mye lyddemping. Men med SSD og riktige vifter så er det meget bra.

Fikk meget bra omtale her på HW.no når det ble testet. Spesielt på varme delen.

Høres nice ut. Men jeg bestemte meg ganske tidlig etter jeg solgte pc min til broren min, at neste build skal bli et smått et:D TJ08-E har jo faktisk plass til de lengste skjermkortene på markedet i dag, til tross for at det er et micro tower.

Lenke til kommentar

De fleste passer, den har vel ATX strømforsyninger.

Men kan anbefale Cooler Master sin Silent Pro serie. Stille som fy, og har godt med kabler. Samt er modulær oppbygd, slik at du kun bruker det du trenger.

Tenkte jeg ville ha 750-850w minst, for å ha videre til neste build evt. Blir langt over tusen kr for det med silent pro serien. Men man betaler vel for kvalitet, ca samme priser på corsair sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...