V. Haugen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Disse Android-appene MÅ du ha på mobilen din. De beste Android-appene fra 2011 Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 https://market.android.com/details?id=com.imdb.mobile&hl=no IMDB Filmtrailere rett på mobilen. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) "Disse Android-appene MÅ du ha på mobilen din." Er faktisk INGEN av disse jeg føler jeg MÅ ha på mobilen. Foruten Google sine har jeg ingen av dem - og ikke kommer jeg til å prøve dem ut i fra beskrivelsen. Poenget: Idiotisk og pre-pubertal sub-tittel . Er også noe overrasket over valgene gjort.... Endret 7. januar 2012 av Spragleknas 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ingen av de appene jeg må nei... bSafe virker jo ganske sjenial da. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Faktisk så er Swiftkey X Keyboard veldig bra. Angrer ikke et sekund på at jeg skaffet det. Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg må le av hvor dårlig denne listen er... Vegard Haugen: er du seriøs?!!? MÅ man ha soundtracking?! MÅ man ha World of Goo? Beskrivelsen av Path gjør at den ikke frister i det hele tatt, hvilken kombinasjon prater du om? Føler at det er ganske dust gjort å bruke den tittelen til denne listen. Det hadde vært bedre med: "Vegards favoritt apper." 1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg synes det var en fin liste. Det er veldig greit å få noen tips. En del av listen har jeg allerede, og jeg er enig i det som blir sagt om disse. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Swifykey er virkelig noe for seg selv! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 10. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg må le av hvor dårlig denne listen er... Vegard Haugen: er du seriøs?!!?MÅ man ha soundtracking?! MÅ man ha World of Goo? Beskrivelsen av Path gjør at den ikke frister i det hele tatt, hvilken kombinasjon prater du om?Føler at det er ganske dust gjort å bruke den tittelen til denne listen.Det hadde vært bedre med: "Vegards favoritt apper." Hehe.. Jeg hadde egentlig "Vi lister opp fjorårets juveler i Android Market" som ingress, men det ble visst for tamt. Dette ble endret uten min viten, og jeg er helt enig i at du ikke "MÅ" ha disse appene ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg