jealei Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 heisann, av og til så får jeg intense frysninger i kroppen, om nettene, det går over skuldrene og hele ryggen, det er så intens, at det nesten gjør vondt, dette skjer ikke når jeg er i våken tilstand, men når jeg sover, eller halvsovner, når det skjer, så føles det som om hele kroppen blir låst, og det tar litt tid før jeg kommer ut av det, og våkner, når jeg våkner så føles det ut som om jeg har vært livredd, hjertet hamrer osv, så lenge jeg er våken, så skjer det ikke, men med engang jeg sovner eller holder på å sovne, så kan det skje i gjen, jeg har prøvd og søke litt rundt på nettet men har ikke funnet noe fornuftig, og jeg er nesten redd for å legge meg igjen, da det har vært spesielt ille denne natta Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Tror det er søvnparalyse jeg også. Opplevde akkurat det samme i sommer en gang, og jeg hadde så frysninger at det var dritvondt. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Søvparalyse høres ut som en sannsynlig forklaring ja. http://no.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse Kan uansett være greit å sjekke med legen da for å utelukke andre ting. Lenke til kommentar
KjemPen0 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Søvparalypse høres ut som en kjip sykdom... Lenke til kommentar
DeadmauS Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Søvparalypse høres ut som en kjip sykdom... Det er ikke en sykdom, alle kan få det.. Endret 9. januar 2012 av DeadmauS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå