Cthulhu Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Helgens premie passer i gangen, stua, soverommet, loftet... Konkurranse: Vinn en verstingruter fra Netgear Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Husk å slå av WPS da, den som vinner den. 1 Lenke til kommentar
FredBus Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjøpte en sånn uka etter HW.no hadde den i julekalenderen.... Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Synd den ikke har støtte for DD-WRT enda, men det kommer vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Synd den ikke har støtte for DD-WRT enda, men det kommer vel. Jeg er ikke sikker på at den kommer til å gjøre det. Om jeg ikke husker feil så får man ikke DD-WRT på chipsettet N900 bruker. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Burde da ikke være noe problem med tredjeparts firmware med tanke på at den kjører Broadcom? Tar sikkert litt tid med tanke på 3x3 stream driver osv.. Men likevel. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 DDos angrep prevensjon hmmmmm høres jo riktig kjekt ut Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 skulle nesten tro at det var lærern min som har lagd oppgava, han snakker om 8p8c HELE TIDEN! Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja og DDoS bekyttelsen virke, ga meg litt hodebrur da jeg satt op IP cam hos en kompis med denne routern Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Lykke til, ogmåtte den heldigste mann/ kvinne/nerd vinne. Redaksjonen insinuerar altså her at nerdar er kjønnslause? ;-) Redigert: Ved nærmare ettertanke så er vel heller nerdar som begrep tvekjønna. Endret 7. januar 2012 av Asbjeurn Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 hadde væer fint med en slik en etter at den gamle Dlink-DIR 635 på en eller annen måte røk under strømbruddet... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 hadde vært en grei erstatning for et par Dlink-DIR 600 rutere dette Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Heh hos meg er ikke dette en verstingruter, dette er en verst ruter, altså på ubrukelig skalaen. Dette grunnet ingen Linux / DD-WRT støtte, det anser jeg som fundamentalt i en god ruter da man ikke er avhengig av at produsenten skal fikse problemer i firmware. Lenke til kommentar
[Infected] Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 er vel ikke saa veldig mye mer enn 20-30dBm ut av en slik type enhet, men ikke helt sikker paa om jeg ville hatt en paa soverommet likevel Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Mest sannsynelig ikke. De har jo ikke publisert noen artikkel enda. Synes det går litt treigt med disse konkuransene.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Når publiseres vinneren? Lenke til kommentar
Lasseyboy Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Når publiseres vinneren? skulle akkurat til å spørre om det samme o.O Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Skulle til å spørre om det samme igjen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå