SumFortyOne Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Kan tråden slettes? Endret 8. januar 2012 av jamienwalters 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er bare du som drar deg selv ned. Å "forbedre" selvtilliten (midlertidig) ved hjelp av alkohol og random hook-ups nytter da ikke i lengden. Du mangler ikke selvtillit på grunn av sex, eller liten penis, du mangler selvtillit fordi du ikke har tro på deg selv. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 It's not about the size of the boat, it's the motion in the ocean 2 Lenke til kommentar
SumFortyOne Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Det er bare du som drar deg selv ned. Å "forbedre" selvtilliten (midlertidig) ved hjelp av alkohol og random hook-ups nytter da ikke i lengden. Du mangler ikke selvtillit på grunn av sex, eller liten penis, du mangler selvtillit fordi du ikke har tro på deg selv. Vet det ikke nytter i lengden, men vil bare få det unnagjort, og det er lettere med alkohol. Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit? Jo, det er jo det jeg sier. Manglende selvtillit er et resultat av at du ikke tror på deg selv. For min del får jeg tilbake troen på meg selv ved hjelp av mestringsfølelse, men den kommer da aldri i fylla. Om du har sex x antall ganger i fylla, kommer du fortsatt til å lure på om du egentlig duger til det når du skal ha sex edru. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Du er desp. aka er du like attraktiv som en segle tråkket på av big foot. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Nei jeg har ikke tro på meg selv, men har ikke det en sammenheng med selvtillit? Jo, det er jo det jeg sier. Manglende selvtillit er et resultat av at du ikke tror på deg selv. Som igjen kommer av at han ikke har hatt sex. Mestringsfølelse kommer fra erfaring. I de siste årene har jeg hatt flere sjanser til å ha sex, men jeg tørr FAEN (!!!!!!!!!) ikke! Seff pga størrelse på penis! Hva er egentlig størrelsen da? Å tro man har liten kuk er den vanligste vrangforestillingen som eksisterer blandt unge menn. Jeg tenker den er helt normal. Endret 8. januar 2012 av coyoteulf Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Som igjen kommer av at han ikke har hatt sex. Mestringsfølelse kommer fra erfaring. Ja? Men det hjelper jo ikke å ha sex på fylla for å skape mestringsfølelse edru. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Som igjen kommer av at han ikke har hatt sex. Mestringsfølelse kommer fra erfaring. Ja? Men det hjelper jo ikke å ha sex på fylla for å skape mestringsfølelse edru. Å ha sex skaper mestringsfølelse for sex. Så kan man begynne med detaljer. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Si det til alle de som skulle ha sex for første gang på fylla og ikke får den opp. Eller mister ereksjonen halvveis. Eller bare aldri kommer. Det var sikkert dritkult for de, og skapte nok virkelig et godt grunnlag de kunne bygge videre på. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Det var sikkert dritkult for de, og skapte nok virkelig et godt grunnlag de kunne bygge videre på. Ja, det var det, og ja det gjorde det. For da hadde de hatt sex og var i gang. For øvrig er du jente og aner ikke hva du snakker om. Menn gir ikke råd til jenter om hvordan det er å være gravid. Foreslår at du dermed ikke innbiller deg at du aner noe om hvordan det er å ha sex for gutter. Dersom ei jente starter en tråd og lurer på noe kan du svare i den. Endret 8. januar 2012 av coyoteulf 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Førstepost er slettet, og det synes ikke hensiktsmessig å bruke tid på manuell gjenopprettelse. Tråden stenges derfor. (Som et ad notam - jeg tipper bazukh har hatt sex med mange flere menn enn gutta i denne tråden. Å kimse av at hun er kvinne virker derfor noe malplassert.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg