ccc3 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei. Kjørte forbi en bil i 80-sonen, og kom da inn i 60-sonen etter hvert som jeg kjørte forbi. Det jeg merket da var at det var en politibil forran meg igjen, som kjørte inn i busslommen til jeg kjørte forbi den. Jeg vet jeg holdt ca. 70 i 60 sonen i da jeg kjørte forbi, men bremset og var på vei ned i 60.. Det jeg lurer på da, kunne politiet tatt laserkontroll på meg etter de kjørte inn i busslommen? Jeg vet ikke om jeg ble tatt, så får jeg en bot i ettertid? Eller må de stoppe meg for å se om det virkelig er eieren som kjører? Er litt skjelven her jeg sitter.... Virket som om de såg i bakspeilet at jeg forbikjørte en bil, og bestemte seg for å kjøre inn i busslommen for å ta laser på meg... Takk for svar. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde de tatt deg, ville du bli stanset, så ta det helt med ro!!! Lenke til kommentar
lals Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 du trenger ikke å være redd. vist de hadde tatt deg så hadde du fått boten der og da. Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ok.. Først tenkte jeg, "de kan jo ikke ta meg bakenfra", men så ringte jeg en kompis, og han sa de kunne.. Men okey.. Da håper vi det ikke kommer noen bot i posten som jeg fryktet Men kan ikke de ta bilde også da? Lenke til kommentar
lals Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 politiet kan nok ta deg bakfra 2 Lenke til kommentar
ccc3 Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) politiet kan nok ta deg bakfra Så jeg kan forvente en bot? Eller mente du at de kan pule meg? Endret 7. januar 2012 av ahols91 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde de målt deg, så hadde også kommet etter deg å stoppet deg, så du trenger ikke tenke mere på det... Og hvis nåla viste 70km/t når de evt målte deg, så hadde du kanskje 62-63km/t hvis peedometeret ditt er som det skall Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Politidirektøren er homse......mulig avtaler er mulig. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 politiet kan nok ta deg bakfra Så jeg kan forvente en bot? Eller mente du at de kan pule meg? Vel! Dagens(kveldens) beste men back to ontopic.. ^^ De gutta hadde sikkert innhentet deg om/hvis du var en ekte kriminell, der og da. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg stakk av fra en kontroll en gang, kjørte i et jord med MC. Selvfølgelig er det alltid noen som noterer reg nummeret. Snuten ventet på meg hjemme. :!: Havnet i galattcella over natta men de klarte aldri å regne ut farten min. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Måler de deg fra bilen, så følger de et stykke bak deg over en viss strekkning for å måle gjenomsnittshastighet. Da setter de på blålysa for å stoppe deg og gi deg bota på stedet. I de tilfellene der man har kjørt for fort og får innkaldelse til å møte på politistasjonen for å godta et forelegg, så må de ha bildebevis på at det faktisk er du som sitter i bilen. Dette skjer typisk i fotobokser. Har fortsatt ikke hørt om at noen har fått farts bot i postkassa.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 haha denne var morsom. er gøy å bli tadd av politiet. har skjedd meg 2 ganger. 80 i 60 sona. fikk ikke bot pga måtte til lege med delvis avkappa finger ;P andre gangen var det 130 i 60 sona med forbikjøring av sivilbil. men var for kort strekning for å kunne få eksakt måling så da ble det 2 prikker og 6500 i bot. de skrev 85 på bota. hurra. takka for den og var fornøyd med at de ikke tok lappen. dette er da 3 år siden. etter det kjørte jeg aldri fort igjen. nå kjører jeg som ei gammal kjærring ;D men ja de kan måle deg bakfra ja. altså de kjører bak deg og måler gjennomsnitt fart som er nevnt ovenfor her. er vanskelig for dem å ta deg da du kjørte forbi en bil og de var forran den igjen. haha denne var morsom. er gøy å bli tadd av politiet. har skjedd meg 2 ganger. 80 i 60 sona. fikk ikke bot pga måtte til lege med delvis avkappa finger ;P andre gangen var det 130 i 60 sona med forbikjøring av sivilbil. men var for kort strekning for å kunne få eksakt måling så da ble det 2 prikker og 6500 i bot. de skrev 85 på bota. hurra. takka for den og var fornøyd med at de ikke tok lappen. dette er da 3 år siden. etter det kjørte jeg aldri fort igjen. nå kjører jeg som ei gammal kjærring ;D men ja de kan måle deg bakfra ja. altså de kjører bak deg og måler gjennomsnitt fart som er nevnt ovenfor her. er vanskelig for dem å ta deg da du kjørte forbi en bil og de var forran den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå