djgudleif Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har mange ganger i løpet av livet mitt drømt at jeg har sex, også fappet. Men jeg aldri kommet i selve drømmen. Det er liksom helt umulig! Noen som har klart det? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har mange ganger i løpet av livet mitt drømt at jeg har sex, også fappet. Men jeg aldri kommet i selve drømmen. Det er liksom helt umulig! Noen som har klart det? Haha, erm, nei. Jeg har hatt mange sex-relaterte drømmer, hvor jeg også har våknet med kraftige ereksjoner. Som regel når jeg sover på magen, og antagelig ender opp med å humpe madrassen. Men som du sier aldri kommet. Når det skjer er det vel kaldt en 'våt drøm'? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, det kalles vel det, men har aldri opplevd at det faktisk skjedde i drømmen. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ikke umulig, men så lenge du fapper på daglig basis finnes det ikke noe behov for ekstraordinær tømming. Dersom dette er noe du har lyst til å erfare tror jeg den eneste løsningen er å la naturen gå sin gang, og hold labbene fra stanga en periode. Hvor lang tid det kan ta aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg hadde en våt drøm i min ungdom. Det var en veldig fin drøm og våknet av at kukken fylte bokseren full av sperm Våte drømmer er ikke uvanlig blant tenåringer med kroppen full av hormoner Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 våte drømmer ja. det er spesiellt deilige drømmer av en eller annen grunn:P hvis man kommer til det punktet at man kommer i drømmen, kan du være banna bein på at du har spruta på ordentlig også. det er iallefall min erfaring. en annen ting er, at når du kommer i søvne, så er ekstasen en helt annen enn i våken tilstand. de kan rett og slett ikke sammenlignes, and makes me mad^^, keep on dreaming boys! ;D Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, som tenåring :-) Men det var et eksperiment, måtte la naturen gå sin gang. Tror det tok ca. 3 uker. Har hørt at om man ikke gjør noe selv så tømmes man ca en gang i måneden. Men kjenner ikke noen som kan bekrefte det :-) For meg ble det iallfall et engangseksperiment. "You're innocent when you dream, when you dream..." - Tom Waits 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Gutt 21 her Kom for første gang i søvne dagen etter mitt første samleie, for litt over et års tid siden. Nevnte samleie ble ikke fullført med utløsning siden jeg var stup full, så man kan anta at det hadde bygget seg opp et visst press som måtte få utløp Siden den gang har jeg våknet med gugge i bokseren flere ganger, alltid like irriterende.. Det kjipe er at drømmene sjelden involverer jenter, som regel er jeg på en måte i min egen forlatte verden og runker til jeg får utløsning (når jeg tenker meg om er ikke dette så langt fra livet mitt uansett) I selve drømmen oppleves orgasmen annerledes, kraftigere, men uten den samme gode følelsen, og det føles som om man har mye mer sæd enn vanlig, tissen rister av trykket alene Postet av anonym: f4c4749b3d879dc6a1846a85b778f900 Postet av anonym: f4c4749b3d879dc6a1846a85b778f900 1 Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg holdt på å spare meg en gang. Vet ikke hvorfor, men det måtte liksom testes. Da kom jeg heller ikke i drømmen. Men i buksa rett etter jeg vokna 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er ganske normalt ja, spesielt for ungdom. Ereksjon om natta har derimot ikkje nødvendigvis noko med saken å gjere, det får dei fleste mannfolk uansett kva dei drøymer om. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Har mange ganger i løpet av livet mitt drømt at jeg har sex, også fappet. Men jeg aldri kommet i selve drømmen. Det er liksom helt umulig! Noen som har klart det? Joda, vi våkner av å til og merker at underbuksa har et stor og seig våt flekk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Vel det er mulig at det er normalt å drømme at man har sex, men etter det jeg kan huske så har jeg bare drømt at jeg har hatt sex 1 gang... Har mange ganger i løpet av livet mitt drømt at jeg har sex, også fappet. Men jeg aldri kommet i selve drømmen. Det er liksom helt umulig! Noen som har klart det? Joda, vi våkner av å til og merker at underbuksa har et stor og seig våt flekk. Og du er 15 år? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har vel opplevd dette 3 ganger i løpet av livet. Det er betydelig deiligere en våken-orgasme, problemet er at man må stå opp å tørke vek. Første gangen var når jeg var rundt 14-15 år og på Båt-tur ned foreldrene mine i 14 dager, og da ble det ikke mye tid for seg selv. Andre gangen Fikk jeg en (i drømmen) meget god BJ av ei bekjent. Type 69, men drømmen var nok rarere en som så. Vi så rundt en vegg igjennom dører, vanskelig å forklare, så her er en ilustrasjon: Og som ikke det var nok så lå vi ca halvannen meter oppi lufta på kasser. Nei, drømmene er ikke altid logiske siste gangen var for bare noen uker siden, husker ikke hva jeg drømte da. Postet av anonym: b20511ac71478e90b7f01b748ba53fa9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har en liten artig historie som jeg ikke kommer til å glemme. For ikke så lenge siden hadde jeg denne drømen, hvor jeg hadde min beste orgasme noensinne. Nå husker jeg ikke hvordan det startet, men jeg var ihvertfall veldig kåt, og jeg sto ved en slaks bygning på et øde sted. Ikke så langt unna sto det en gruppe ukjente mennesker som snakket med hverandre, jeg sto for meg sjøl inntil denne bygningen. Jeg var som sagt så kåt at jeg gikk bakom bygningen og startet å runke. Så når det startet å sprute så var det så KRAFTIG at jeg kunne høre lyden når dette "spermet" traff betongveggen! Altså tenk dere den lyden når man spruter en høyttrykkspyler på full guffe mot en betongvegg, så kraftig var altså denne bombe orgasmen. Det føltes herlig, fantastisk, og i tillegg varte det lenger enn normalt, jeg ble litt redd at at det skulle skade testiklene eller noe slikt. Dette er HELT sant. Når jeg våknet igjen så var jeg litt våt i buksa, men ikke nevneverdig mye iforhold til hva som kom ut i drømmen. Skulle vært sånn i virkeligheten asså... Postet av anonym: ff6c045b7d168de4e0e6f3681c0e9a33 Lenke til kommentar
Sophie-Ann Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Mange ganger . Er superdigg på en måte, og drit kjipt på en annen måte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg