Gå til innhold

Julekalenderen 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er noen av dere som ikke har fått premier fra konkurransene som ble avholdt på Hardware.no(som er den eneste siden jeg kan tale for), send meg en mail på [email protected]. Samtlige vinnere skal ha fått en mail på den e-post-adressen dere oppga når dere deltok.

Fra HW.no er det kun én premie som ikke er sendt ut fra kontoret vårt, men tidligere har det skjedd at en eller to kommer i retur fra Posten av forskjellige grunner. Vi har iallefall samtlige sporingsnummer på lager, om noe skulle ha skjedd under sendingen :-)

Lenke til kommentar

Alle premiene som sendes direkte fra redaksjonen er sendt. Alle produsentene som har lovet premier skal ha fått navn og adresse på vinnerne. Siden jeg befinner meg i en litt evneveik tidssone akkurat nå har jeg sendt listen med adresser, premier og status til Espen Swang.

For å få ekspedert purringer litt raskere enn jeg får til bør dere altså sende en e-post med premien som mangler og navn/adresse til [email protected]. Dermed får han dobbeltsjekket både at adresser stemmer og at produsenten/importøren har mottatt infoen fra oss :)

I år har vi også to premier som ikke er på markedet ennå. Disse vil nødvendigvis la vente på seg til de dukker opp.

Generelt vet vi at lagerstatus kan påvirke tempoet ting sendes ut i. Det er også slik at det akkurat har vært juleferie, og de fleste har mange jern i ilden i første halvdel av januar. Mange har lanseringer i forbindelse med årets første store elektromesse.

Tidligere år har vi opplevd at de aller siste premiene ikke har vært ute hos vinnerne før mot slutten av januar. Vi skulle selvsagt ønske det gikk mye fortere, men det hender altså at ting tar tid likevel. Trøsten må være at vi så langt aldri har opplevd at vinnere ikke har fått premiene sine, så ikke slutt å sjekke postkassen :)

Fyr av en e-post til [email protected] så forsøker han å få fortgang i prosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...