Stalthy Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei Forumets folk! Jeg lurer på om hvor jeg og familien min kan dra (jeg er 16, den yngste, og broren min er 18) det jeg tenkte på var å se på noen av de store underverk, det har jeg og de andre litt lyst til. Vi har vært i Venezia, Pyramidene, par tre stavkriker (dog ikke i utenladet...). Hvordan er det borte i Tibet/den kinesiske mur? vill ha noe eksotisk men også varmt, knesiske mur er vell kanskje litt kaldt om sommeren, samme med tibet (som er ganske høyt). Noen store byer/underverker som dere vill anbefale? helst med litt sol og strand. Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg skal love deg at det er ikke litt kaldt ved den kinesiske muren om sommeren, det var sikkert 30 grader sist gang jeg var der om sommeren. Fin tur forresten, dette var i nærheten av Beijing, og lite turister. Hvis du først er i Kina, kan jeg anbefale byen Hangzhou, veldig fin by. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Jøss det høres bra ut! Men vi er ikke så veldig flinke på kinesisk (kan ikke noe i det hele tatt) så med mindre vi finner noe englesk snakkende så sliter vi... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Den kinesiske muren (det er egentlig flere murer) kan vanskelig kombineres med badeferie. Det er uansett enkelt å finne guidede turer på engelsk dit om man er i Kina. Dere kan jo se om dere finner noe på denne listen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1233303 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Skal være varmt og godt i Angkor Wat om sommeren. 5-6t busstur til Sihanoukville til badeferie. Lenke til kommentar
Ilera Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Yucatán-halvøya i Mexico kan være et alternativ. Da kan dere kombinere badeferie i Playa del Carmen eller Tullum med turer til de kjente mayaruinene. Chichen Itza er den mest kjente, og hvis dere vil se flere, er det mange andre å ta av i området også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå