Rot Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjøpte dette spillet for en liten stund siden det skulle være så bra. Joda, spillet i seg selv er godt men hver gang jeg skal spille blir jeg rammet av fantastisk mye lag. Dette varierer i grad, noen ganger ganger varer det noen sekunder før det gir seg, mens andre ganger er spillet helt håpløst av den grunn. Har søkt litt rundt på nett å funnet flere med samme eller lignende problem, men ingen som har fått et godt svar. Har prøvd å stille ned alt av grafikk, men til ingen nytte. Internettlinjen er en 15/5 mbit/s. Hardware er: AMD Radeon HD6950 2Gb RAM: 6Gb DDR2 CPU: Intel Q6600 3,6 Ghz OS: Windows 7 64bit Håper på hjelp siden dette er et veldig morsomt spill... når det ikke lagger. Takk for svar. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kan det vær noe du kan endre i ruteren? I flere spill er det ofte noen nettverks instillinger som lager lag har jeg merket. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Har en god del porter som er åpnet siden det var noen som mente at de skulle løse problemet. Burde jeg egentlig bare slette portene da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå