m0ffe Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hei! Etter vel et års bruk vet jeg at det ligger mye dritt på maskinen. Den begynner å bli veldig treg og varm når jeg bruker den. Finnes det noen gode program for å "rense" maskinen? er litt skeptisk til hvilket program man kan bruke, da jeg har lest varierende omtaler om blant annet MacKeeper o.l. På en annen side lurer jeg på om det er lettere å bare ta bacup av de få mappene jeg trenger og formatere hele maskinen? vil den ikke bli nesten like god som ny da? Har en MacBookAir uten cd-rom. jeg har ikke ekstern cd-inngang. Er det mulig å få låne dette på en apple butikk? Seter pris på gode serriøse svar:) - MoF Lenke til kommentar
HFidelity Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ligger det ikke en gjenopprettingspartisjon på harddisken? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Ligger det ikke en gjenopprettingspartisjon på harddisken? hvor finner jeg evt denne? vil alt bli slettet på lik linje som formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå