Anon123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 ER det normalt og se et lys når du lokker øynene? når jeg er ute på kvelden ser jeg opp i himmelen og ser et lys som beveger seg akoratt som optical flare... kan det være noe kontakrt med gud? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Lol. Stirr i en lommelykt og lukk øyenene - Instant portal to God! Er nok det faktum at du har synskade eller er "blenna" 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg tror du har mistet bakkekontakt. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Helt normalt. Hvis jeg slapper av og virkelig går inn for det så er det som om jeg går bortover en stjernedekket ''sti'' i himmelen. Pleide også å se masse funky mønstre da jeg var yngre, spesielt når jeg lukket øynene mine når lyset var på i rommet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 "The stars of the (eye)lids". Ikke ukjent fenomen. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 ... kan det være noe kontakrt med gud? Nei. 2 Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som ikke skjønte at detta var kødd.. kom igjen gud? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Trollet ble trolla. ... Lys. Det er mange interessant psykologiske eksperimenter du kan foreta deg. Se mot en lyskilde og vift fingrene foran de lukkede øynene, og du vil raskt hallusinere. Legg halve pingpongballer over hvert øye, og du vil raskt hallusinere. Ingenting i verden er rosa / rødlilla; It's all in your head..! Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er garantert gud, det samme skjer til meg! Du er en av hans utvalgte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå