Isbilen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvis Diablo 3 lever opp til forventningene kan de like gjerne legge ned hele spillbransjen etterpå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hvis Diablo 3 lever opp til forventningene kan de like gjerne legge ned hele spillbransjen etterpå. Hvem sine forventninger? Selv har jeg gitt opp å ha forhåpninger til spill etter 2010/11, blir heller positivt overraska enn skuffet. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Hvis Diablo 3 lever opp til forventningene kan de like gjerne legge ned hele spillbransjen etterpå. lol hva får deg til å si det... etter å ha testet beaten så synes jeg det hele er en stor skuffelse, nei takk. over til noe annet Var fornøyd med classic wow og tbc. Tror ikke det vil være noe som vil kunne klare å slå disse. Da det fatktisk var morro å spille... Det faktum at spillet var småting som at man ikke kunne server migrate, at shammies var only horde, paladin only alliance, småting som ga sjarm. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Jeg gleder meg sykt til SSX, har sett frem til det spillet sinden jeg fikk ps3. Nyeste COD fra treyarch blir spennende, etter den fenomenale jobben med BO. MW3 var litt skuffende. Trackmania 2: Valley kan bli interessant, håper det er like bra som canyon. SC2: HoS kan bli herlig om det kommer ut i år. Borderlands 2 ser jeg og veldig frem til. Endret 5. februar 2012 av Cuz Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Assassins Creed III og GTA V for meg. AC III pga. historien og gameplayet go GTA pga. at det rett og slett alltid er så solid! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Assassins Creed III og GTA V for meg. AC III pga. historien og gameplayet go GTA pga. at det rett og slett alltid er så solid! Disse to og BioShock er de som jeg regner som ufeilbarlige, og derfor blir utvilsomt kjøpt. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Bioshock Infinite Mass Effect 3 Diablo 3 Assassins Creed 3 Catherine Asuras Wrath Prototype 2 Risen 2: Dark Waters The Secret World Tomb Raider Prey 2 The Last Guardian Borderlands 2 Darksiders 2 Dette er bare de spillene jeg gleder meg til som jeg mest sannsynligvis kommer til å skaffe meg. Er flere spill jeg er spent på, men venter på mer info før jeg gjør meg opp noen mening. I det hele tatt ser det ut som ett kostbart, men herlig spillår er i vente! EDIT: Gikk opp for meg at dette er en tråd i PC-spill avdelingen, så ikke alle i listen min er helt relevant her men shittau... Endret 5. februar 2012 av NrNine Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 GTA V Kingdoms of Amalur reckoning Borderlands 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Borderlands 2 og GTA V. Koste meg noe helt vanvittig med Borderlands og GTA IV. Har nok flere hundre playtime i begge to, og har rundet Borderlands en 10-20 ganger med forskjellige characters, mens jeg har rundet GTA IV en 4-5 ganger, derav en gang uten noen form for HUD, map, eller taxi. Kan være jeg har for store forventninger nå, men når jeg ventet på Portal 2 hadde jeg skyhøye forventninger da også, og det skuffet absolutt ikke! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) SSX ... gleder meg som en unge. Har hatt det utrolig morro med SSX serien gjennom tidene og det er mange år siden sist. Det er vel første gang dere på xbox får mulighet til å prøve serien også ? Det er uten tvil det beste snowboard spill serien gjennom tidene med massiv margin. Ingen lobbyer online btw, du bare slenger deg utfor et fjell og møter alle som racer på det. Endret 5. februar 2012 av Avean Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Borderlands 2 er muligens det jeg kommer til å ha mest problemer med å utsette til det kommer på Steam-salg eller noe sånt. Har nok timer med Borderlands under beltet så håper bare oppfølgeren føles "fresh" nok. Går også ut ifra at Bioshock Infinite blir et fortreffelig spill. Andre ting er jeg først og fremst nysgjerrig på mer informasjon om. F.eks. hvor AC3 skal foregå, kan det bli noe bra ut av FarCry3, se gameplay fra Dishonoured osv. Blir også interessant å følge med på War of the Roses, et slags "Battlefield 1455". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sånn spillgal jeg er kjøper jeg nok alle ikke-asiatiske spill med høye karakterer. Men jeg likte ikke Borderlands og andre spill med bugs så det er usikre. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Må si jeg gleder meg til 2012's Modern Warfare spill. Håper det blir enda mer spennende enn 3'ern. Jeg tror neste Duke Nukem kommer til å bli bedre, men innser at jeg kanskje har for store forhåpninger til Duke Nukem. Endret 7. februar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Metro Last Light Endret 7. februar 2012 av Lange 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Mass Effect 3 Max Payne GTA 5 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ingen lobbyer online btw, du bare slenger deg utfor et fjell og møter alle som racer på det. Hvordan tjener man poeng da? Har hørt at de har et slags poengsystem, der man beholder poengene hvis man har engangskodene som følger med spillet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Metro Last Light I 2013 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvorfor er det så mange konsollspill her når tråden ligger under PC-spill? 1 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 2011 var et kjedelig år for gode spill releaser, ser ut som 2012 kommer til å bli enda verre. Om det finnes et spill som jeg har litt interesse for så må det være GTA V. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 SSX uten tvil! Det gleder jeg meg helt vilt til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå